Saule, smiltis, okeāns un rums!

Tik tikko atgriezāmies no DR. nāk miegs un paliels nogurums no lidojuma 8.5 stundas no Punta Cana līdz Berlīnei un pēc 3 stundām lidojums uz Rīgu, bet gribas padalīties, kamēr vēl atmiņas svaigas. Braucām ar Neckermann kompānijas piedāvāto lidojumu uz Punta Cana kūrortu un viesnīca saucās Catalonia Bavaro. Ierašanās dienas vakarā bija sākusies vētra un bija iespēja vērot, kā okeāna piekraste applūst. Gadījās arī dažs tropu lietutiņš uz 5-10 min, bet tas noteikti nav traucēklis. Radās iespaids, ka salīdzinot ar citām saulainajām valstīm (Ēģipte,Turcija) solītais "all inclusive" tiešām strādā. Praktiski neviena slikta vārda par viesnīcu un apkalpošanu. Puiši no bāra praktiski visu laiku seko līdz vai kaut ko nevajag - ieliet :)) Kā teica vienas ekskursijas gids -valstī ir 70% catolics un pārējie ir alcoholics:)) Nedaudz smaidu izraisīja vakara šova programma, kura uzstājās viesnīcas angažēti dejotāji. Vāji dejoja. Meitenēm saplēstas zeķubikses, bet uz beigām pieradām un sāka patikt. Nedaudz pievīla vācu pārstāvis un ekskursijas nebija īsti kā solīts. 1.Brauciens uz Saona salu skaists un aizraujošs - tiem, kuriem viesnīca nav jūras, okeāna krastā. Tomēr gribējās kaut ko vairāk šai salā redzēt. Netikai dzert rumu un garšīgi paēst! 2.Interesanti ir peldēt kopā ar rajām un haizivīm (bez zobiem) un kā vienmēr noslēgumā rums, coco - loco un merenga uz kuģa klāja!! 3. viss iespaidīgākais ir pelde kopā ar delfīniem baseinā Monati park atrakcija. Pats parks tāds brīvdabas muzeja un zooparka apvienojums (bērniem interesanti). Delfīni super!! Daudz neko neizdevās apskatīt no iekšzemes -viena nedēļa - īss laiks, bet radās iespaids, ka nekas jau īsti tāds skatāms nav (varbūt kļūdos). Daudz skatāmāk un ar komentāriem bilžu galerijā!!