Citads celojums

Piebilde - pec paris sanemtam vestulem: Es biju Kabula darba darisanas, ieverojot daudzus drosibas pasakumus. Ta ka citads celojums nozimee loti citadu celojumu, kas nav saistits ar atvalinajumu, vai komenteato zvilnesanu saule. Tiem kas doma par kalnos kapsanu: Tadzikijaa (ari ne visos rajonos) varat to darit, Kirgizijaa bez bailem, bet par Afganistanu pagaidam aizmirstiet (tie kas tur dzivo un zemak komente varetu varbut sniegt precizaku info)! Risks ka no kalniem labakaja gadijuma nonesis jusu liki ir pietiekosi liels, lai adrenalina trukumu varetu ieteikt kompenset kur citur! Ari tie, kas Kabula, Herat vai citas vietas strada gadu un vairak, neiesaka to darit. Talak seko sakotnejais apraksts: ..... Nevaretu teikt, ka si patreiz butu vispiemerotaka valsts atvalinajumam, bet paris ieteikumi tiem, kas turp taisas braukt (citadi, neka uz veitejam kara bazem) varetu noderet: Lidz Kabulai var tikt no Dubajas. Ar Afganu Ariana vai KAM aviolinijam. Ariana bus drosaka; tada zina, ka atceltu lidojumu praktiski nav. KAM - gadas ka reiss tiek atcelts paris dienas pec kartas. KAM flote gan izskatijas no arpuses daudz labak neka Arianas, bet varbut vienkaris labi nokrasotas. Kads varbut ari bus dzirdejis par KAM lidmasinas avariju pagajusaja vasara, bet tas cik man zinams nebija tehnisku iemeslu del, bet gan tapac, ka, atlidojot no Herat lidz Kabulai, viniem nelava nosesties un nacas lidot atpakal: degvielas nepietika un dzivs ari neviens napalika... Par situaciju arpus Kabulas neko gan nevaru teikt, jo brauciens aprobezojas ar nedelu Kabulaa. Sekojot zinam, vismaz uz dienvidiem nav ieteicams braukt. Bet tie kas ir bijusi vidusazijaa un Afganistanas ziemelos, saka ka principa ziemeli ir pietiekosi drosa vieta. Visbeidzot par Kabulu: ja nem vera, ka talibana vadoni bija ideju parpilni, sis idejas izvertas loti neizprotamas lietas. Piemeram, cels kas iet uz daleji sabombardeto pili, un nacionalo vestures muzeju reiz bija viena jauka, zala aleja - patreiz visi koki ir nocirsti, un attiecigi rajoni ir saberzti puteklos&amp(burtiska nozime!). Ja sekojat lidzi informacijai, tad talibana varas pedejas dienas tika uzspridzinatas ne tikai Budas statujas, bet pilniba (ar daziem iznemumiem) iznicinati visi vesturiskie prieksmeti nacionalaja muzeja, kurus patreiz entuziasti megina salimet&amp. Bet - talibana varas Kabula vairs nav (vismaz teoretiski). Cilveki ir loti atverti, laipni, un viesmiligi, neskatoties uz neizmeramo nabadzibu. ka arzemnieki mes vienmer izcelsimies, un tas nozime ka meginajumus saplust ar masam varat vispar neuzsakt. Stereotipi, ka visas sievietes staiga chodari; jeb &burkas ari ir loti parspileti - un principa normali sagerbjoties, var iztikt ari bez salles. Jarekinas ari ar tadiem jautajumiem ka: un ko jus domajat par amerikaniem, angliem un krieviem? - ieteicama atbilde ka patik pedejie, jo pec talibana varas, padomju vara ir atmina saglabjusies tikai ka kaut kas pozitivs. Galvenokart tapec, ka tika sabuveti celi, slimnicas, skolas. Par politkku un armiju vairs neviens vispar neatceras, ja nu vienigi arpus Kabulas, par ko gan es nevaru spriest. dzivosana - nevaretu teikt ka ir liela izvele. Bet, 2005 gada rudeni tika atverta otra 5 zvaigznu viesnica, kas tapat ka vestniecibas un starptautisko instituciju parstavniecibas ir iebarikadeta. Ta ka par atrodoties 5 zvaigznu viesnicas tuvuma saglabajas kara zonas sajuta... vispar, Kabula ir daudzu iespaidu sajaukums: cilveku labveliba, nabadziba, luksus, mobilie telefoni, aukstums, elektribas variacijas starp pilsetas padevi un vietejime generatoriem. Par arhitejkturu nav ko daudz piebilst, jo liela pilsetas dala ir sagrauta un viss atgadina par kara sekam un klatesamibu. isi sakot - citads celojums. un vismaz pagaidam, to par turismam pievilcigu vietu nenosaksi, jo drosibas situacija joprojam ir mainiga.