Ielūgums uz manu divu facebooka draugu kāzām Javā- 3. diena

3.diena jeb ceļš uz Yogyahartu jeb Džodžu.

Naktī pamostos, jo zobs nežēlīgi smeldz un iedzeru vienu tableti. Mēğinu gulēt, bet 3-os naktī viens tāāā iedarbina motociklu, ka uzreiz esmu augšā. Zemapzinā jau arī visu laiku ir viena doma – nenokavēt, jo mums 5.15 ar visem koferiem ir jābūt lejā. Vilciens atiet 8.45, bet tā kā vakar vakarā pārliecinājāmies par Evas vārdiem, ka ar satiksmi Džakartā nekad neko nevarot zināt, tad esam nobrieduši ierasties norunātajā laikā. 5.20 ar Blue Bird taksi (nezin kāpēc Evai liekas, ka sabiedrībai var uzticēties) izbraucam no mūsu bloka. Nan nekādu satiksmes negadījumu un bez jebkādas aizķeršanās esam Gambiras stacijā. Ar visiem koferiem atrodam kādu kafejnīcu un paēdam brokastis. Vēl uzdzeram avokado sulu – to ir vērts pamēğināt, jo tā ir ar šokolādes piešprici un garšo vienkārši lieliski.

Uzstiepjam savas somas augša, pa ceļam uzrādot pasi. Tā kā laika mums ir atliku likām, tad Tomass un Eva piesakās pieskatīt somas, kamēr mēs izmetīsim mazu līkumu pa centru. Atkal ejam uz Monas nacionālo laukumu, kas ir bez tūristiem un pārdevējiem. Tāda fantastiska sajūta būt šajā vietā, milzīgā laukumā un ieelpot rīta svaigo gaisu.

Tad sākas ilgais brauciens ar vilcienu un mēs gan mēğinām sadraudzēties ar kādiem indonēziešu bērniem, gan kārtīgi pēc pusgulētās nakts izgulās nakts izgulies, gan vērot n-os rīsa laukus ar kopienas mājām.

Beidzot esam Džodžā. Eva jau ir sarunājusi cenu par divām rikšām. Par rikšu – 15.000 Viesnīca ir Hotel PetiMas. Skat vairāk šeit: http://www.petimashotel.com No ielas viesnīca neliekas nekas īpašs, bet atliek ieiet iekšā un uzreiz ir pavisam cita sajūta. Mums par nakti prasa 330.000, bet es savā stilā uzreiz pajautāju- cik jūs dosit atlaidi, ja mēs paliekam vairāk kā piecas naktis. Viņi saka, ka 20% atlaide. 20% arī ir nauda.

Iekārtojamies savā nummurā un ejam atklāt pilsētu. Burzma ir pamatīgākā, bet es gribu nopirkt vietējo telefonu, lai no tā zvanītu Evai. To arī atrodam vietējā supermārketā. Pēc neilgas kaulēšanās telefons ar karti ir manā rīcībā. Mēs ievērojam, ka augšējā stāvā sēž cilvēki un ejam izlūkos, izrādās tur var par fantastisku lētu cenu pāēst. Tur ir trokšņaini, bet arī ļoti patīkami. Ēdiens ir garšīgs, un ko tad vien vairāk vajag.

Atpakaļ uz viesnīcu, pelde peldbaseinā un naktsmiers ir garantēts.