Man patīk

Uz Ēģipti brauc četru iemeslu dēļ 1. Vistuvākā un lētākā sauļošanās vieta Ziemas sezonā. 2. Vēstures dēļ. 3. Fantastiskās zemūdens pasaules dēļ. 4. Tāpēc ka citi tur jau ir bijuši. Es piederu pie pirmās un trešās grupiņas. Pēdējajos aprakstos visi cenšas pateikt kaut ko jaunu (itkā) nu tad es arī uzrakstīšu kaut ko jaunu par ēģipti. Noderīgi Tel.Nr... Foršo gidu vārdi... .,bet varbūt arī nē Vienkārši Man patīk braukt uz Ēģipti, esmu tur bijis jau 6 reizes. Kāpēc! Man patīk lidmašīnā izlauzties caur Mārupes miglainajām debesīm un pēkšņi virs mākoņiem ieraudzīt spilgto sauli. Man patīk trīsošā sajūta tuvojoties Šarm-el-šeihai un redzot 1000 mazos baltos kuģīšus minēt vai šoreiz laiks būs silts, vai vējains. Man patīk izkāpt no lidmašīnas un ievilkt krūtīs silto (Dzestro)gaisu. Man patīk iekāpt autobusā un gaidīt, minēt kāds šoreiz būs hotelis, vai tas attaisnos manas cerības. Man patīk pirmajā rītā pamosties ap 6 un skatīties saullēktu pār Tirānas salu. Man patīk brokastīs ēst man speciāli cepto omleti, un dzert svaigi spiestu Mango vai Guavas sulu. Man patīk kā dienas laikā mainās tirānas salas krāsa no miglaini izplūdušās, dzeltenas uz sarkanu, tumšu, un naktīs arī draudīgi zili melnu. Man patīk (Patika) braukt ar vecajiem Peugeot takšiem, kuriem bija caura grīda, nolūzis spogulis, durvis tā īsti nevarēja aizvērt, toties varēja braukt vismaz 7 pasažieri, kuriem šoferis braucot uz 100km ar vienu roku pīpināja, bet ar otru centās pārtīt iesprūdušo kaseti. Man patīk peldēt sāļajā jūrā. Man patīk staigāt pa lielo hoteļu teritoriju, vienkārši pastaigāties. Un visbeidzot man patīk Snurkulēt, stundām peldēt gar koraļiem, nobīties no murēnas vai rajas, atgaiņāties no sīkajiem asarīšiem kuri dzīvo pie pontoniem un pārtiek no maizes un fri kartupeļiem. sk.bildes., tas ir vienīgais ar ko ēģipte(Šarmelšeiha) atšķiras no turcijas, krētas, un citiem vasaras kūrortiem. Ir arī lietas kuras nepatīk, bet par tām citreiz. p.s. Alise Beate ir mana 2gadīgā meitiņa.