Uz Ēģipti ar Air Baltic

Mēs izvēlējamies lidot savādāk-norezervējām biļeti uz Hurgadu un atsevišķi viesnīcu.Tā sanāca pat lētāk.Viesnīca Aqua Blue Resort bija fantastiska,daudz restorānu,baseinu,laipns personāls.Vienīgais mīnuss-nav pie pašas jūras (jāiet pāri ceļam). Ta kā mūsu vienīca bija arī Tez Tour pārstāvji,no viņiem pirkām arī ekskursijas-uz Kairu,Safari uz jahtu.Tez tour kā vienmēr strādā perfekti.Gidi ir super-jautri un zinoši un viss ir noorganizēts līdz pēdējam sīkumam.Daži padomi: 1.Uz Kairu brauciens ļoti nogurdinošs-vairāk kā 6 h,bet tas ir tā vērts.Ja negribas tik ilgi braukt,jābrauc uz Luksoru. 2.Neisaku smaržas pirkt parfīmu muzejā,jo tur cenas 2x augstākas kā citur,bet kvalitāte tāda pati. 3.No safari vislabāk izvēlēties ar kvadracikliem,mēs to neizdarījām un vēlāk noželojām. 4.Drēbes kvalitatīvākas ir pie pārdevējiem,kas ir tuvāk viesnīcai,jo viesnīca uzliek augstākus standartus.Tas protams sadārdzina preces cenu. 5.Alkhoholu labāk pirkt pirms tam Tax Free,jo uz vietas ko dabūt ir grūti un viss ir dārgāks. 6.Nekādā gadījumā suvenīrus nepirkt pēdējā brīdī lidostā!!!!!Pārmaksāsiet ne pa jokam! 7.Ja plānojas daudz ekskursiju vislabāk ņemt viesnīcu HB(tikai ar brokastīm uz vakariņām) jo ekskursijās ietilpst ēdināšana un var sanākt,ka lielākoties uz pusdienām nemaz netiekat,kaut gan esat par tā samaksājuši! Ceru,ka padomi kādam noderēs!=)