vieta, kur atgriezties!

Esam jau kādu laiku atgriezušies no pastkaršu skatiem:( Esam iedeguši brūnu brūnie :) Agneses, Māra un citu apraksti tiešām apliecina, ka DR ir valsts ar kūrortiem, uz kuru gribas atgriezties. Skatos! Kamēr mēs otrā zemes pusē, šeit noritējusi spraiga diskusija par Dominikānas Republiku. Mazliet pakomentēšu citu komentārus! Droši varat doties ar Thomson UK un pasūtīt internetā, jo kā redzat esam atgriezušies dzīvi :) Salīdzināt valsti nedrīkst! Jo tāpēc jau mēs braucam, lai paskatītos, kā citur dzīvo mūsu sugas brāļi :) Piekrītu, ja esi aizbraucis uz citu valsti, tad nosēdēt tikai kūrortā ir grēks, tad jau tik pat labi - iekurini mājās kamīnu paņem labu cigāru, rumu, sēdi pie TV un skaties raidījumu par DR. Es ar sievu parasti izvairos no tūristu apmeklētākajām vietām un dodos pie vietējiem, jo tikai tā var redzēt uz kurieni, tad esi atbraucis. Vīzas, kā jau iepriekš komentāros rakstīju tiešām vīzas nav vajadzīgas. Kūrorts milzīgs, divi baseini, seši restorāni (viens 24 h), pieci bāri (divi 24h), speciāli šogad uzcelta koncertzāle (lielāka kā Jūrmalas) , bērnu pilsētiņa ar ūdens caurulēm utt. Mūsu kūrortu pārsvarā bija okupējuši kanādieši un angļi. Bijām apskatīt Saonas salu, tiešām fantastiski skati. Turp devāmies ar ātrgaitas laivu, bet atpakaļ Latino ritmos uz paliela katamarāna. Protams, rums netrūka, jo tas bija iekļauts cenā :) Vietējās ekskursijas varat droši pasūtīt no puišiem, kas staigā pa pludmali – tā būs lētāk un arī interesantāk. Ja salīdzinām pludmales, tad tik baltas un tik smalkas smiltis nebiju redzējis. No vietējiem visu var nokaulēt uz pusi, neskatoties uz to, tāpat viss ir padārgi. Ja nepatīk kaulēties, tad par normālu cenu var nopirkt arī kūrorta oficiālajā veikalā. Biju līdzi paņēmis snurkelēšanas piederumus, bet izrādījās, ka šos piederumus arī var dabūt par brīvu. Pie peldēšanas zonas dziļākas vietas sākas rifi un tur nu zivis netrūkst :) tā kā jau teicu, ka viss ir all inclusive, tad ņēmām maizi :) un gājām barot zivis, pat nevajadzēja nirt n-to metru dziļumā. Niru arī pie lielajiem rifiem tālāk okeānā, zivis līdzīgas, tikai vairāk koraļļi. Mums paveicās ar laiku, jo visas dienas spīdēja saule, + 30 °C, ūdens siltu siltais un, protams, neliels vējiņš, bez kura mēs būtu pārkarsuši. (Pirms nedēļas draugi bija Jamaikā – viņiem pārsvarā lijis, vējš, auksts :) ) Kūrorts brīnišķīgs, ja tu esi draudzīgs, tad arī pret tevi izturēsies kā pret gaidītāko viesi. Mums arī kūrortā bija plastmasas glāzītes pie baseiniem, bet vakaros tās nomainīja stikls. Tāpēc vienam prātvēderam, kurš nicinoši izteicās par plastmasas glāžu lietošanu, lieku aiz auss - vai tiešām viņš vēlētos staigāt pa netīšām sasitām glāzītēm un uzdurties baseinā uz stikla lauskas :) Lidojot mājās lidmašīna nosēdējām divas stundas, jo kāds pasažieris bija iekāpis citā lidmašīnā, bet somas palikušas mūsu. Ja būsiet Punta Cana lidostā, tad pārliecināsieties, ka tas ir iespējams. Ieteikums, kuri lidos ar Thomson - lidojot visiem izdala sleeping bags, izkāpjot DR es ar sievu nosmējos, ka daudzi angļi somiņas ņem līdzi. Nodomājām, ko gan viņi ar tām darīs siltajās zemēs. Bijām pārliecināti, ka atpakaļ ceļā atkal izsniegs... BET... Lidojot mājup skatāmies lielākā daļa izvelk somiņas, bet mums nekā .... :( Secinājumi! Būtu gatavs arī maksāt vairāk, lai gūtu tik labus iespaidus, atpūstos un uzņemtu tik daudz enerģijas, lai pārvarētu mūsu pelēcīgo ziemu un pavasari. Bildītes varat aplūkot profilā: Kitija Veģere Tur atradīsiet gan reālo Dominikānas republiku, gan arī sterilo.