Šerm el Šeiha

MŪSU CEĻOJUMS UZ ĒĢIPTI Ceļojumā bijām 8 burvīgas dienas, kuras ilgi paliks atmiņā. Bijām kairā, braucām ar kvadracikliem, rāpāmies pa sarkano kanjonu, sēdējām uz kamieļiem, piedalījāmies valentīndienas šovā un iztukšojām kabatas vietējos kazino( kazino līmenis tur gan ir zems, LV daudz labāk). Viesnica Apmetamies viesniicaa Prima Life Rehana. Jauka viesnica ar 3 bariem un restoranu, kas ir par brivu lidz 24.00. Kluba katru vakaru interasanti šovi un konkursi. Numura uzkopsana ir katru dienu, vienmer tiri iztirita(vieniga ierasanas bridi balkons bija noklats putekliem, bet jau nakamaja riita iztiriits). Vietējie. Vietējie arabi visus sauc- friend, drug utt. Līdz brīdim, kad zūd cerības, ka kaut ko nopirksim vai iedosim dzeramnaudu. Arābi Tev laipni visu izrādīs, nobildēs Tevi, bet beigas liks par to samaksāt un lādēsies, ka dod tik maz naudas( bet bildes sanāk tiešam labas un interesantas, tāpēc 1-2 reizes var to pieļaut). Pa retam gadās arī kāds laipns vietējais, kurš necenšas Tev neko iesmērēt vai izsūkt naudu. Tad var interesanti parunāt un daudz ko interesantu uzzināt par Ēģipti un vietējiem. Ja redzi, kādu arābu uz kamieļa, tad zini- viņš ir bagāts un ietekmīgs, kuram ir pakļauti daudzi vietējie. Ja vēlēsieties aiziet uz frizētavu vai pavizināties ar kvadracikliem utt. Un nokaulēt zemu cenu, Jums nāksies runāt pa telefonu ar pašiem šeikiem un vienoties par cenu, jo praktiski visu naudu saņem viņi. Pārējie dzīvo lielā nabadzība( algas vidēji 100-200$ mēn.). Tie, kas strādā viesnīcās(legāls darbs) saņem dzeramnaudas, tās var teikt ir gandrīz obligātas, jo neiedodot dzeramnaudu, no viņa vaļa netiksi. Cenas. Viszemākās cenas ir Kairā, vai arī mazajās pilsētās, kuras tūristi parasti nepiestāj, taču ja izdodas tur iemaldīties, tad tirgoņi centīsies uzlikt augstākas cenas, bet ar visu kaulēšanas var pat nopirkt lētāk nekā Kairā. Kūrortos cenas ir aptuveni 3-8 reizes dārgākas. Ekskursijas ar Tez tour ir dārgākas nekā braucot ar vietējām kompānijām( tez tour cenās ir iekļautas ēdināšana, muzeju cenas utt. Par vietējiem visticamāk ka nē). Mēs ar vietējiem ņēmām 2x ekskursijas ar kvadracikliem-1x 50$ uz diviem, pēc tam pa 20$ katram. Par to cik labi gāja ekskursijās var apskatiit bildes.... Tas tiesam ir to veerts.