Californija, Nevada, Arizona

Šovasar man ASV sanāca pabūt jau otro reizi, pagajušoreiz tur biju 3 gadus atpakaļ, kad izdevās apskatīt ASV autrumu daļu - Ņujorku, Floridu. Šogad ar ģimeni bijām izvēlējušies doties apskatīt otru, ne mazāk aizraujošo ASV rietumu daļu. Vispirms jau tas tika izlemts, jo vecākiem bija pazīstami daži cilvēki kuri dzīvo Losandželosā, pietam strādā filmu biznesā Holivudā ( grafiskie dizaineri tādām filmām kā Spiderman, National treasure uc), un būtu gatavi mūs tur izmitināt. Tatad pēc 15h ilga lidojuma, beidzot atkal biju nonācis, tā sauktajā, Sapņu zemē. Tur mūs sagaidīja ģimene pie kuras mums vajadzēja dzīvot, kopumā 2 nedēļas. Izejot no lidostas sajūtas fantastiskas, saule, karstums, palmas... Paradīze! Kad jau bijām iekārtojušies savā pagaidu dzīvesvietā devāmies arī mūsu pirmajā izbraucienā arpus tās. Musu ierašanās laiks ASV bija veiksmīgi sakritis ar ģimenes galvas, Mika (lasīt - tēva) atvaļinājumu, līdz ar to savā īpašumā bijām ieguvuši bezmaksas gidu! Pirmajā dienā neko daudz neapskatījām, tikai mazliet pilsētas caur auto stiklu, tikām aizvesti līdz slavenajam Hollywood uzrakstam un tas arī būtībā viss. Ar otro dienu jau sākās mana apgaismība, kad es sāku saprast, kāpēc tieši uz šejieni brauc visi pasaules skaistākie un bagātākie, izsisties vai vienkārši pazīmēties... Tikām aizvesti uz Hollywood Boulevard - dzīvojamā teritorija, kurā dzīvo tādi cilvēki kā Breds Pits, Hjū Hefners, Parisa Hiltone un citi. Tur mani pārsteidz sakoptās ielas, uz kurām nav ne mazākā netīrumiņa vai nomestas pudeles vai kāda snickers papīrīša, augstie žogi, kuri slejas pat 8-10 m augstumā, lai tūristi nevarētu vērot slaveno un bagāto dzīvi.. Kurš gan nevēlētos dzīvot, piemēram, kaimiņos Britnijai Spīrsai?! Nakamās dienas aizritēja pilsētas apskatē, pa cik ģimene kurā dzīvojām strādāja filmu biznesā - Holivudā, ieguvām šo luksus iespēju iekļūt fimēšanas studijās, redzēt tuvumā slavenības un redzēt filmēšanas procesu kā ,piemēram, skatīties 20m attālumā kā Samjuels Lī Džeksons filmējas gultas ainā filmā ''Lake view teracce''(uz ekrāniem bus pēc pusgada) un jau uzreiz pēc tās nofimēšanas nofočēties šajā gultā piemiņai. Ideāli! Vienu dienu mums izteica piedāvājumu doties uz jahtu piestātni, kura esot otra lielākā pasaulē un, iespējams, ka izdosies tur satikt Mika senu draugu. Kādreiz viņi kopā esot dzīvojuši LA nabadzīgākajos rajonos, bet tagad šis draugs ir izsities ļoti tālu.. Nokļūstam līdz šaj jahtu piestātnei un kā uz pasūtījumu klāt ir arī Mika draugs! Tikām uzaicināti uz klāja, kur klausoties sarunas ka šī jahta iepriekš piederēja Aerosmith un vinš viņu ir iegādājies, es sapratu, ka Amerika ir sapņu zeme. Šis puisis ir arhitekts, viņš ir dizainējis vairakas viesnīcas Dubaijā, kā arī Deivida Bekhema futbola akadēmiju. Iedvesmojoši, neaizmirstami iespaidi! Kad līdz mūsu aizbraukšanai bija palikusi nedēļa nolēmām izmantot iespēju ka esam tik tuvu Lasvegasai un doties apskatīt arī to, pa ceļam ar nelielu līkumu vēl paņemot apskatei Lielo Canjonu un Colorado Upi. Devāmies ceļā ar auto, kas arī ir neapšaubāmi aizraujoši! Skats kā filmās, apkārt tuksnesis, viens šaurs ceļš un viens auto uz tā.. izņemot šajā gadījumā tu atrodies šajā auto nevis pie TV! Beidzot nokļuvām Lasvegasā. Teikšu tā, lielāku izklaides centru pasaulē atrast vienkārši NEVAR! Diez vai ir vieta pasaulē, kur vienā vakarā uzstājas Celina Diona vienā viesnīcā, Pussy Cat Dolls otrā, bet nakamajā vakarā pirmajā uzstājas Pink, bet otrajā Gwen Stefani! Nav daudz vietu pasaulē, kur kaut kas tāds notiek. Arī viesnīcas ir uzmanības vērtas,jo ieejot jebkurā no viņām, Tu būtībā teleportēsies uz, piemēram, Venēciju vai Parīzi! Viesnīca ar kanāliem gondolām un griestiem, kuri ir kā debesis, kuras arī dzīvo savu dzīvi un mainās no dienas uz nakti ir ko vērta! Šajā gadījumā runāju par Vecnēcijas viesnīcu. Braucot atpakaļ uz LA nobraucām arī gar Lielo Kanjonu. Noteikti viena no tām vietām, kuras jāredz cilvēkam savas dzīves laikā, fantastiski skati! Ko vien vērts ir pusaplis kurš izveidots kā tiltiņš pāri Lielajam kanjonam ar caurpsīdīgu stikla grīdu. Atzīmēšu ka no tiltiņa līdz zemei ir aptuveni 230m! Nokļūstot LA sākām jau posties mājupceļam un tā arī šis sapnis beidzās! Nokļūstot Rīgā jutos kā ar akmeni pa galvu dabūjis, žēl, bet realitāte bija/ir atpakaļ! Jebkurā gadījumā tā ir vieta kur piepildīt sapņus, kur tiešām katrs var visu ja cīnās un strādā, neatkarībā no rases vai kā cita. Un lai arī Rīga ir tā pilsēta kura ir ma vistuvākā no visām pasaules pilsētām, pēc šī ceļojuma pirmo vietu pārliecinoši ieņem LA, pilsēta mani satrieca un es to iemīlēju no visas sirds un esmu pārliecināts, tur es vēl atgriezīšos... Varbūt apraksts sanāca visai īss un saraustīts, bet bija pārāk daudz iesaidu un notikumu, lai tos pastastitu garāk un plašāk. daudz kas palika aiz kadra, bet nu...