Sharm el sheik kritisks apraksts un noderigi tel nr

Egipte ielidojam 14 februaarii 7 vakaraa.Lidojam no Dublinas un lidojums ilgst 5st un 40 minutes.Izkapjot no lidmashinas pirmais iespaids nepatikams-auksts vejsh,kaadu pirms tam neesmu pieredzeejusi nevienaa no saviem vasaras celojumiem.Veiksmigi izejam cauri lidostas muitas kontrolei un samaksjam par vizaam. Un tagat atliek tikai samekleet taksi jo lidz viesnicai janokluust pashiem.Tiko izejam ara no lidostas,izraadaas,ka taa nebus probleema jo vairaki egipieshi jau piedaavaa savuss pakalpojumus.Nepretojamies un ,kaa pa straumi tiekam aizpludinaatitiekam lidz taksometru pieturai kur tiek nosaukta cena 40 dolaari.Mes kaut ari pirmo reizi ar piipi uz jumta , zinam ,ka jakaulejas,spurojamies pretii,ka nebrauksim,shie,ka tikai te ir takshi dabonami,mees,ka tuulit zvaniisim savam taksistam un rezultaataa cena nokriit lidz 30 dolariem.Musu hotelis atrodas Sharm El Sheik 4zvaigznes “Sol y Mar Sharming Inn.”Taksometra vaditajs ir neruniigs,drums un man paliek bail.Paldies Dievam laimigi tiekam lidz viesnicai,kura izradaas sameeraa normaala.Pie Reception galdina samaksaajam 5 dolari dzeramnaudu un par to sanemam lielakus,labakus apartamentus,blakus apsildaamajam baseinam,paedam vakarina un ejam atpusties lai nakamaja diena varetu saplanot ko darisim shajaas 7 dienaas.Nakamajaa dienaa diemzeel taalaak par baseinu nekur netikaam un ar parsteigumu konstateju,ka lielaka dala viesu sheit ir krievu tautibas parstavji,kaa ari gandriiz visi viesnicas darbinieki runaa sameeraa labaa krievu valodaa.Iepazinamies ar diviem krievu pariem ar kuriem ari pavadijam sho vakaru.Musu draugi aizbrauca nakamaja dienaa un keramies pie celojumu planoshanas.Biju loti vilusies,ka sapratu,ka viss ko veletos apskatit,atrodas no musu vietas apmeram 4,5.6,stundu braucienaa.Izvelamies sekojoshus pasaakumus-Dienas braucienu uz Tironas salu ar snorkeleshanas un nirshanas aktivitaateem kopaa par abiem 50 dolaari un ieklauta edinashana uz kuga,Brauciens ar autobusu uz Kairu un piramidaam no abiem 150 dolaari ar ieklautu edinashanu,Izbrauciens ar kvadracikliem pa tuksnesi,peldeshanaas pludmalee pie mango birzim un tikshanaas ar beduiiniem kopaa 80dolaari.Aktivitates saksies tikai pirmdien un tapec mums ir laika aizbraukt lidz Nama bay un tuvakajam tirdzinam kur ieraugot mus vieteejiee saak uzbazties krievu valodaa ar jautajumiem ot kuda,kak delaa…Sajuuta pretiiga,bet ka kaads no shiem darboniem saaka mani salidziinaat ar Sindiju Kraufordi un pec tam ar Pamelu Andersoni,tad gan izsmeejos liidz asaraam un par sho jautriibu ari nopirkaam oglites un tabaku udenspipei pa 2reiz zemaku cenu,ka bija prasijis.Iesaku apmeklet “Fantasy”shovu ar dejaam ,zirgiem un butaforisku ieskatu par Egiptes vesture,kaa arii pati vieta ir skaista un krashna.Pirms ieejas jaiziet cauri skanerim un japaraada somas,par droshibu vini sheit domaa loti.Nakamajaa dienaa pie basena savaa mulkiiba piekritaam uz masazam par loti sakariigu cenu,bet man nacaas aizraadiit masierim Muhamedam jo shamaa rokas taa vien centaas iebraukt kermena dalaas kur masaazas parasti neviens netaisa ,ta ka,miilaas sievietes,uzmanaties vai nu izbaudat,tas ko nu kura velasAri braucienaa ar kvadracikliem man gadijas lidziga situacija jo viens bezgala laipns egiptietis meginaja man sasiet lakatu ar vienu roku pieturoties pie krutim un tas,ka mans draugs staveja blakus,vinu no taa nemaz neattureeja un kad vinu atgruudu,pat palika dusmiigs.Sho kvadraciklu braucienu gan neiesaku jo vejsh tuksnesii liels ar smiltiim pieputinatas acis,mute un nelauj braukt atri tiem ,kas grib adrenalinu sakert.Uz Kairu izbraucaam 2 pa nakti un bijam atpakal nakamaja dienaa 11 vakaraa.Autobus bija normals ar tualeti,bet cela japavada 6st uz vienu galu un tas pats atpakal,ta ka nomoca gan loti.Ekskursiju nemam no agenta piedavaja letak arpusee,bet baidijamies par droshibu un busa stavokli.Kaira shokee ar savu nabadziibu,bet laikam jau tas bija jaredz kaa ari Egiptes nacionalais muzejs ar Tutamhamona sarkofagu un masku,kaa ari piramiidas ar sfinksu.Pie piramidam bardaks,vietejie sskrien klaat lai ko noperk,armijnieki it kaa piepalidz nofotografeet un peec tam izstiepj roku lai maksaa,kaa ari atskrien vel otrais lai sham ari dodot dolaaru,bet Huseini uz kamieliem ljepato pakal un piedaavaa pavizinat vai nofotografeet par velti.Gids mus bridinaja par sho viltibu jo uzsesties uz kamiela var par velti,bet lai tiktu nost pieprasa lielu naudu ,ja nepiekriti tad aizved tevi taalu tuksnesii un tur ari atlauj nokapt.Jauzmanas ar viniem loti,cenas vienmer jaanorunaa par visu pirms tam,janoprasa vairakas reizes,ja nav pareiza nauda,tad japrasa lai paraada vai irk o izdot jo savadak naudu atpakal varat negaidiit.Izbrauciens ar laivu gan bija jauks un augstaa liimenii,kugis bija tiirs un,pat ,ja jums nav sertifikaats nirt uz kuga instruktora pavadiibaa par 25 dolariem varat to izdariit.Gribu pievienot telefona nummuru jo shie kugi atshkiras un musu krievu pazinaam,kuri brauca caur citu kompaniju bija netiirs kugis ar rupjiem araabiem un antisanitariem apstakliem.Tel 0020693664554 Magdi A.Ali runaa labi pa angliski,zoliids kungs un pieklajigs limenis email info@aquasharm.com,www.aquasharm.com.Vel varu ieteikt ari jauku un letu taksistu tel nr starp citu pati norakstiju no shiem celojumu aprakstiem Magdy 0020123343972 uz lidostu vins mus aizveda pa 18 dolariem,nopirka prieks mums Beduinu teju,kas normali maksaa 10dolari 100gr,pa 5 dolariem,pastastija par vietam kuras verts apskatit,tiesham jauks un patikams cilveeks,sanemam ari uzaicinajumu atbraukt un par velti padzivot vina majas ar vina gimeni,nozeloju gan,ka pazvaniju vinam pedejas dienaas.Varat apskatiit bildes manaa albuumaa un ticiet man,neatkartojiet manu kludu,shads izpalidzigs vietejais cilveeks,shajaa crazy zemee ir tiesham zelta veerta,ja vien negribat pashi mekleet piedzivojumus uz savas p…Par sho cilveku man paliks tiesham gaishas atminas un,ja brauksu nakosho reizi,noteikti ar vinu kontakteshos.Runaa vins labi angliski..Kopumaa par sho celojumu varu pateikt to,ka iespaidi protams spilgti,bet aprakstiito stulbumu deel nevareju taa paiistam relakseties,kaa piemeram Spaanijaa un Griekijaa.Lai butu sajusmaa par Egipti,pec manaam domaam ,ir jaabuutVariantsA cilveekam,kas neko labaku,nav redzejis,VariantsBfanatiskam vesturniekamVariants C liekulimSTOP ar kritiku adreseetu man jo ,kaa jau uzsveeru tas ir mans subjektiivais viedoklis.