par Aljasku :)

atljaushos pieziimeet, ka manupraat Aljaska nav jaaizcelj kaa atsevishkja valsts, jo tas ir viens no 50 shtatiem! taa kaa luudzu, neapdaliet miiljo Aljasku :) patiesiibaa jau ir tik ljooti daudz ko staastiit...gads paarpildiits ar emocijaam un atminjaam...daba ir tas, kas noteikti velk atpakalj visvairaak! taadu skaistumu nav naacies redzeet un noteikti uzskatu,ka taa ir skaistaakaa vieta uz pasaules :) kalni ,ezeri, upes....valji, alnji, laachi, putni...ziemeljblaazma...gandriiz polaaraa nakts un diena...sniegs, kas uzsnieg jau 10.oktobrii un turas liidz maija saakumam...visskaistaakaa ziema,kas redzeeta! ja Latvijaa suudzaas par nepastaaviigu laiku, tad tur tik reti uzliist, ka saac miileet gan ziemu,gan vasaru :) aaraa gandriiz ap nulli, bet tu seedi zem klajaam debesiim karstaa vannaa un skaties ziemeljblaazmu...tu eed brokastis,kad aiz loga purnu piespiedusi alnju mamma...tu saseedies dzhipaa un traucies pa ezera ledu paari pie kaiminjiem, jo slinkums braukt apkaart...privaataa lidmashiina ir katram otrajam,lai aizbrauktu ciemos vai uz savu cabin, jo attaalumi par lielu...braukshana ar sniega moci un sunja pajuugu, lashu zveja un lasis,kad vien veelies (ari brokastiis :))...tu staigaa pa ledaajiem un aireejot kanoe peeti juuras uudrus ;) un peeti ledaajus un garaam peldoshus valjus...taa apmeeram :) nu ko tur daudz, ja kas interesee - rakstiet, padaliishos :))