==Bibliotekāru un tai nepiederošu personu izbrauciens ārpus Latvijas.==

==Bibliotekāru un tai nepiederošu personu izbrauciens ārpus Latvijas.== 1.Kādā piektdien`s vakarā- Ekskursijas sakarā, Sasēžamies busiņā, Laižam skaistā tusiņā! ==== 2.Paskatos pa labi,kreisi- Apkārt man ir sveši feisi! Ieskatos tik Lielā Daigā, Kas pa busa eju staigā. ==== 3.Priekšā apsēdies viens vīrs- Krekliņš balts un gana tīrs. Domāju-vai tas nav krievs? Nē,pats Kolbergs sēž kā Dievs! ==== 4.Gids ir Vitauts galvas galā, Kas sēž visas grupas malā. Reizēm viņš ar gudru ziņu, Pastāsta mums pasaciņu. ==== 5.Šoferīši labi brauc, Zinām mēs,kā viņus sauc! Tikai viņi tādi kautri, Nemaz neizskatās jautri! ==== 6.Tad kad gribam kafiju- Palīdz Daigas mafija: Ūdeni pa pilēm skaita, Vairāk nelej-baigā maita! ==== 7.Čehu zemē pirmā nakts- Tas ir reāls jaukais fakts! Brokastis mums dod pēc normas, Lai mēs nezaudējam formas! ==== 8.Braucot aiziet visa diena- Alas gaidam-nav neviena! Un kad vakars tuvojas, Stalaktīti parādās! ==== 9.Tumsā Puntuželā tiekam, Savas mantas skapjos liekam. Dzīvi bauda viena daļa, Otra pukst,jo nakts ir skaļa... ==== 10.Trešā dienā Pula priekšā, Dāmas biblotekā iekšā! Apskata tur iekšu telpas, Ārā karsts,sāk pietrūkt elpas! ==== 11.Vitauts kuģī sasēdina, Un ar vīnu padzirdina; Horvāts atnes ceptu baudu, Tādu nevar pirkt par naudu... ==== 12.Iet uz beigām trešā diena- Daigai ideja dzimst viena: Sasēsties pie vien galda, Līksmība lai apkārt valda! ==== 13.Krēslus salikām mēs kopā, Dzērām,ēdām,kamēr lopā... Atklājām,ka šoferi, Nav nekādi jokeri.... ==== 14.Atnāk rīts-sāp galva dikti- Daži izskatās pat slikti... Lietus sāk no gaisa krist, Nesanāk mums jūrā brist... ==== 15.Pienāk pēcpusdiena klusa- Kāpjam visi iekšā busā: Vitauts ved uz Roviņju- Kur mēs pērkam kandžiņu!!! ==== 16.Piektās dienas rītiņā Ietērpjamies jaciņā. Pametam šīs jūrmalmājas- Braucam mocīt savas kājas! ==== 17.Daudzi kilometri veikti- Nemaz neesam mēs beigti! Plitvicā smeldz kājiņas, Bet-naktij jaukas mājiņas! ==== 18.Rītā ceļš zem kājām klājas, Budapeštā būs mums mājas. Krītam baseinā mēs iekšā- Ungārpapi mums jau priekšā! ==== 19.Smaržīgas-pa bruģīti. Slājam mēs uz kuģīti. Sēžam solos,šampi dzeram, Vēl uz vīna glāzi ceram... ==== 20.Ainavas gar logu slīd, Pilis tumsā smuki spīd! Ausīs latvju mēle skan- Budapešta jauka gan! ==== 21.Atkal tumsa,atkal nakts, Tas ir katras dienas fakts. Busā daži sāk jau migt- Meklējam kur miesas likt! ==== 22.Atradām mēs kuģi šiko- Tur var dzīvoties pa pliko! Ātri aiziet tumsas stunda, Atkal rīts,un atkal junda... ==== 23.Atkal biblene ir priekšā, Atkal ejam visas iekšā... Pēcāk jaukā gide Aija, Stāstot,mūsu ausis paijā! ==== 24.Vitauts autobusā smaida- Vīni Egerā mūs gaida! Vēl var vietu somā rast, Vajag tikai nopirkt prast! ==== 25.Lietains rīts mūs sagaida, Tas nevienu nebaida. Bodēs naudu sametam, Egeru tad pametam! ==== 26.Es ar "urrā" saucienu- Pateicos par braucienu! Maksāju es par to naudu- Guvu sevim gana baudu- Iepazinu sievietes, Laipnas tā kā dievietes! Ja uz ielas satikšu, Gaisa buču sūtīšu!!! ņekaja Šterna. 09.09.2007.