Malaga- Alkazira- Tandžera- Tarifa- Marabella- Malaga, noslēgums.

Tarifā atrodam jauku pansiju, arābu stilā, esam vēl joprojām pārņemti ar arābiem. Pansija vienkārši burvīga, 10 min līdz jūrai, tikpat līdz autoostai. Pansiju gan izvēlējāmies pēc principa, pirmais, kas gadījās pa ceļam, bet nu nav par ko sūdzēties, 36 eiro divvietīgs nummurs ar vannas istabu, ar kopējo vannas istabu gan būtu 30 eiro. Jā, šeit gan ir drošības nauda jāatstāj 20 eiro, ko izrakstoties atdod atpakaļ. Nu nav te patiesībā ko redzēt, ā nē ir gan: par 30 eiro var braukt apskatīt vaļus un delfīnus. Mēs gan neizmantojām šo prieku, tīri tādēļ, ka Einārs nebija ieinteresēts. Vienai doties kaut kā īsti negribējās. Vēl ir arī bēguma un paisuma pārsteigums. Tīri jautri izvērtās vienas dienas pārgājiens gar skaisto Gibraltāra jūras šauruma pludmali. Dienas pirmajā pusē bija jāpārbrien tik metrus piecus platu upīti, bet pēc pāris stundām tai vietā kur bija plikas pludmales smiltis, viss bija applūdis un vindsērfingisti ķēra kaifu. Tāds neliels līkums sanāca jāapiet, lai tiktu atpakaļ ciemā :D un saule mūs labi izcepināja. Un jā, beidzot dzirdējām pazīstamāku un sirdij tuvāku valodu, krievu, bet tik patīkami pēc nedēļas izdzirdēt mūsējos. Nākamās dienas ar mugursomu uzlikšanu plecos bija grūtības :D Tarifu pametām trešdienas rītā, nopirkām autobusa biļeti līdz Marabellai (~9eiro), jo es kaut kā biju sajaukusi Estaponi ar Marabellu, skarbi. Skaistās pludmales vietā dabūjām stiept mugursomas vispirms no kalna lejā, pēc tam augšā. Nu nav patīkami, it īpaši, ja sūrst visas malas un saulīte cepina. Labi, mūsu pārcepinātās galviņas nebija tik attapīgas, varējām tak atstāt somas bagāžas glabātuvē,autoostā, par 3 eiro. Marabellai mēs tikai cauri skrienot papriecējām acis, neteikšu, ka baigi patika. Sagaidījām autobusu līdz Malagas lidostai, devāmies plānot ko sadarīt. Plāns bija vienkāršs, atrast lidostā bagāžas glabātuvi un tad doties kaut kur, jo lidmašīna tikai rīt. Kā izrādījās, nav Malagas lidostā tik elementāras lietas, kā glabātuve. Nu neko, atradām kolosālu vietu, kur saplānojām pārlaist nakti, tādā ziņā šī lidosta man patīk. Man tā gribējās palīst zem segas, gulēt gultā, jo doma, ka divas naktis pēc kārtas pavadīt lidostā, mani beidz vai nost. Atradu netālu esošā ciematā hoteli, par ļoti pieņememu cenu 30 eiro, diviem. Tā kā meklēt transporta līdzekli līdz Toremolinosai bija vairāk kā besis, nolēmām izmantot taksistu pakalpojumus. Tas gan Eināru pārsteidza, nebeidz cepties līdz rītam. Mūsu 6 km brauciens izmaksāja 20 eiro. Kā izrādās uz šo miestu tā ir fiksētā maksa. Bet nu ok, tas bija tā vērts. Šī bija visforšākā naktsmītne visa brauciena laikā. Samaksājot kopsummā 40 eiro, no rīta pabrokastojām tā pa nopietnam. Visiem iesaku Hotel ZEN, ļoti foršs personāls, izstāstīja kā nokļūt līdz vilciena pieturai, kas ietaupīja mums vismaz 17 eiro. Foršu klaču varējām pasist, nu tiešām jauki. Pamest Spāniju ar bij skumji, bet tie skati no augšas, vienkārši neaprakstāmi skaisti, Vidusjūra pilna ar kruīza kuģiem, jahtām. Skaisti. Bergamo bij pēdējais ceļojuma punkts, pirms atgriezties Latvijā. Nezinu, kaut kā nepatīk man šī vieta, tādēļ, piedodiet, palikšu pie skaistajiem skatiem pa logu un patīkamiem lidojuma biedriem, ar kuriem apmainījāmies saviem iespaidiem. Finansiālais kopsavilkums: 1.pers. Lidmašīnas biļetes:120Ls, autobusiem kopā ~25 eiro, prāmis ~57eiro, vilciens 1,65 eiro, naktsmītnes ~113 eiro. un tēriņiem pēc ieskatiem, mums pietika izvirtībām ar 500eiro 1. personai