Ar auto uz Spāniju.

Brauciens tika plānots jau ļoti sen, bet kā jau vienmēr tika atlikts uz labākiem laikiem. un tad beidzot nobruņojušies ar visu , ko tik varētu iedomāties garākam ceļam - dodamies ceļā. Braucam trijatā- mēs divi pieaugušie un bērns - 6 gadi. Ceļš saplānots ar nakts atpūtu viesnīcās, secinājums uzreiz- ņemot vērā ceļu gida un navigācijas aprēķinus ilgāk par 10-11 stundām dienā plānot nevajadzētu. Mums pirmā dienā ceļā gandrīz 15 stundas (par ilgu) - guļam viesnīcā uz polijas/ Vācijas robežas- Slubicē http://www.booking.com/hotel/pl/relax-saubice Viesnīca- ļoti jauka- ērta, liela istaba -mums patika. Nākamā diena - cauri Vācijai ārā jau jūtam esam dienvidos- temperatūra ap 30 grādiem. Esam iegādājušies auto-lādētāju-pārveidotāju- ļoti noderīga lieta. Mazais visu garo ceļu skatās filmas , spēlē spēles-datorā. Izklaidējamies-gan zīmējot,gan rakstot un lasot. Braucam pa maksas ceļiem- līdz ar to varam mašīnā kaut vai gleznot- ceļi ideāli. Tādam pārskrējienam forši, bet ja gribas redzēt kaut ko ainaviski pievilcīgāku- jābrauc pa mazajiem ceļiem. Nakšņojam Francijā- Dole viesnīca : Hotel Eric, runā tikai franciski,bet ņemot strarptautisko žestu valodu beigās viss ir okey. labi,ka esam izprintējuši rezervācijas apliecinājumu.Inter-Hotel Eric Dole (Francija)Iela:Les Epenottes No rīta atkal ceļā. Iebraucot Spānijā- šausmas - viss izdedzis- skats nepatīkams un šausminošs- vasaras ugunsgrēks ir nopostījis pat olendru apstādījumus maģistrālei pa vidu. Nobraucam no maksas ceļiem- paveras Spānija- visā savā krāšņumā- pasakaini. Vēl joprojām viss zied- oleandri un Jukas palmiņas, pa vidu arī lantānu krūmi. Aizmirstas nodegušie skati. Esam viesnīcā jau ap 6 - varam doties pirmajā peldē uz vidusjūru. Pasakaini silts ūdens un burvīgs vakars. Viesnīca super ar brokastīm. Hotel Evenia Hawai Avenida Roca Grossa 5 17310 Lloret de Mar No rīta pārsteigums - nomira navigācija. Mācība- paņemt no draugiem rezerves variantu. Spānijā bez navigācijas braukšana interesanta. Tiekam līdz Valensijai un nopērkam jaunu Tomiņu. Esam rezervējuši villu ārpus pilsētas- meklējam- neatrodam. Spāņu sirsnīgums mūs pārsteidz. Jautājam ceļu benzīntankā, līdz kāds šoferītis,kuram mēģinājām prasīt ceļu- visi tur runā tikai spāniski- mēs angliski. pēc kāda laika sameklē mūs un aizved uz meklēto vietu braucot pa priekšu, kas izrādās ir vismaz vēl 10 km attālumā. Esam priecīgi par tādu attieksmi. Vieta, kur dzīvojam - VILLA RIO-MAGRE. Kādreiz bijusi skaista un zaļa -kalnu nogāze- tagad visapkārt izdedzis melns- šoks. Kad aprodam ar apkārtni secinām- nav tik traki- māja super - saimnieki ir daudz sakārtojuši un uzlabojuši, bet mežu ugunsgrēks kas plosījās vasarā - šeit ir izpostījis gan ēkas ,gan apelsīnu un olīvu birzis. Dzīvojam šeit nedēļu- braucam uz jūru (patālu viens gals gandrīz 70 km) , Okeonogrāfijas muzejs- jā ir ko redzēt,cena 1 cilvēkam 30 eiro. Valensijā jūtama krīze- pārsteigums- ieeja Valensijas katedrālē - 3.5 eiro. Pazemes alas- Grotas de Sant Josē- ieeja 9 eiro. Skaistas- baruciens pa pazemes upi ar laivām. Pāris dienas atpūšamies pa māju- pasūtām pie saimniekiem nacionālo - Paelju ar jūras veltēm- garšoja visiem. Cik labi ka ir baseins- tur pavadām dienas lielāko daļu. Nedēļa par īsu. Braucam mājās - vēl pēdējā vieta kuru apmeklējam pie Barselonas- Montserrata kalnu klosteris- iesaku visiem !! Sajūtas neaprakstāmas. pasakaini skati. Vēl pēdējā nakts Spānijā aiz Barselonas -http://www.booking.com/hotel/es/xonsplatja. Skaista vieta - pie pašas jūras, plaši apartamenti ar virtuvi un divām atsevišķām guļamistabām. Paliec sveika Spānija, mēs būsim kādreiz vēl !