TRIP: Skiing RoadTrip Slovākča 2k8 - Day 6

Day 6 8:43 – Beu. Rīts agrais. Šīsdienas aptuvenais plāns: Tatranska Lomnica melnās trases 3,5 km garumā, observatorijas apmeklējums augstākajā Slovākijas punktā, nakti un vakaru pavadīt AquaCitijā. Hotelis tur dārgs ~ 45 Ls/persona, toties aquacity apmeklējums pilnais komplekts cenā T.i. apmēram 20 Ls. Tas jau sāk derēt. Cerams, ka nebūs pilns hotelis, un varēsim nakti un relaksējošu vakaru pavadīt tur. Nu, tad jau brokastis un prom nezināmajā dienā. Jughuuu.. 11:56 – Tatranska Lomnica ir forši. :) Kas var būt labāks par karstas šokolādes krūzīti, bečerowkas ikdienišķajiem 40 gramiņiem, notebuku un skatu uz 3 superīgi stāviem/kalniem klintīm sēžot saulainā, ļoti aukstā āra kafejnīcā? Nekas. Vienīgi vēl internetu iedodiet, tad gan viss būtu perfekti :) Kaut kāds wifi ap ir, tikai ar wepiņu nosekjūrēts, laikam beidzot būs jāsaņemas un jāpieduras kārtīgi tai wifi laušanai, zb jau sēdēt blakus tīklam, kurš reāli ir uzlaužams un netikt viņā iekšā. Naurel, nāksies Tev mani nedaudz noinstruēt, lai nākamajos roadtripos nav problēmu. :D Puikas jau ir trīs reizes nolaiduši pa melno trasīti. Ginčs gandrīz izlauzis degunu, bet abi tik excited, it kā būtu mantojumā dabūjuši villu Malibu salās un bonusā Veironu. :D Mirstīgos, t.i. cikliņus bez slēpēm/snowiem pēdējā pacēlājā iekšā nelaiž, attiecīgi man atkrīt redzēt melno trasi no augšas, bet blakus iet gaisa vilcieniņš uz augstāko punktu Slovākijā, tas šodien jāizmēģina obligāti. Praktiski atrodos mākoņu līmenī, jo vismaz reizi pusstundā šeit uzrodas mākonis un tad es redzu labi, ja 20 metrus uz priekšu. Attiecīgi tikpat bieži ir spoža saule un landskeips ieslēdzās elpaizraujošais. Tāks – šokolādēns izdzerts, fumārs vēl un tad jau jālien iekšā telpās wep atslēgas meklējumos. Jo pasēdēt šeit ārā bez cimdiem pie notebuka ir ļoti ļauni pret nadziņiem :D 13:01 – Ar puikām nedaudz atsēdējām pie hot čoklet. Iepirktas biļetes uz gaisa vilcieniņu. Kurš mums atiet plkst 13:00 pēc vietējā laika. Attiecīgi stundiņa tagad jāatsēž. Gints šito padzirdējis uzrāva atkal slēpes kājās un prom uz melluci augšā. Uģis ar komentu – negribas nosisties paliek lejā, cerams, ka Gints pa 1h tiks augšā un lejā, t.i. lai paspētu uz vilcieniņu. 15:50 – Uz vilcieniņu paspējām. Tikko nobraucām lejā. Nu, ļaudis šito nevar apstāstīt. 2600 metru augstumā Slovāki 1930. gadā, (nez kā viņi to izdarīja) ir uzbūvējuši ēku, sākumā bijusi kā meteo stacija, laika, patreiz pārbūvēta par hoteli un restorāniņu, kuram apkārt izbūvēti pāris skatu laukumi. Viss apledojis un balts. Mmmm.. Stāvi un blisinies visapkārt. Atrodies virs mākoņiem un apzinies, ka patreiz tu esi viens no 13 gabaliem, kuri Slovākijā atrodas tik augstu un stāv uz zemes. Skats lejā uz ~3 km dziļām, piesnigušām un brutāli skaistām aizām. Tālu lejā redzama, tā saucamā melnā trase. Vēl kaut kur aizās pa kādam aptrakušam snowboarderim. Njeerr.. ku skaisti. Un kas vēl – tik reti mūsdienās piedzīvojama sajūta kā PILNĪGS UN GALĪGS klusums – ne vēja, ne putnu, ne koku.. nekas.. stindzinoši kluss. Dažbrīd pa bailīgi paliek, jo cilvēks tomēr pieradis visu laiku pie kaut kāda fona. Tiek bildēts nepārtraukti, visādos leņķos un pozās. Jakas nost – jo ir silti. Maikas arī nost, jo vajag nofočēties šādā vietā plikam. Pāris prikolīgas pozas, lai faniem pēc tam to skatoties jautrāk. :D Un tad jau arī velkamies iekšā restorānā. Bāra plauktos pirmais, kas iekrīt acīs ir Sandema Ruby Porto portvīns, tas uzreiz tiek pasūtīts divās porcijās un izmalkots siltā krēslā, bet ar skatu uz wild dabiņu un mākoņu galvām. Pēc laiciņa jau slīdam ar vagoniņu atkal lejā. Džeki vēl uzlec pēdējoreizi uz melnās trases pleciem. Nu jau arī jātaisās lejā, jo kalns slēdzas pēc aptuveni stundas. Pēc tam plāns iečekoties akvasitijā, ja tur būs brīvu numuriņu un izbaudīt atkal superīgo un relaksējošo ūdens parku. Pa starpām vēl Ģirts saimainās ar savu saulīti mīļām SMS, jo redz šodien kā 2 mēneši apritējuši kopš jauno un burvīgo attiecību sākuma. Čmoks manai blondīnei par šito! 16:34 – Esmu lejā, gaidu puikas, kamēr nošļūks līdz apakšai. Nesen zvanīja, teicās, ka tikko pabeiguši melluci un jau lec virsū uz sarkano trasīti, tad vēl zilā un lejā būs. Gaidu, haļavnais internets atkal nav. :( Jāiet iepētīt suvenīru bodītes. Mammai taču tradicionālā krūzīte jāaizved. 19:31 – Puikas nobrauca – galīgi excited! :) Tas labi, abi kā viens noteica: „Nu, šis bija punkts visam slēpošanas roadtripam. 6 kilometru nobrauciens.” Bijām pie vecā atkal paēst. Un nu jau esam Propradā. Iečekojām Aquas hoteli – pilns, protams. Esam tagad netālā hotelītī – UN ATKAL BEZ INTERNETA mljin. 87 eiro par apartementiņiem. Patreiz te attopamies, iekārtojamies hotelī un tad jau uz baseiniem atkal. Notebuku ņemšu līdzi, Aquā vajadzētu noteikti būt internetam. Oooo!!!! Protams, ka ieslēdzam TV un pirmais, kas uzlec ekrānā ir mūsu mīļais kušelītis!! Kušel, kušel, kušel songs :D Juhuuuu... izrādās, ka te ir internets, vajag tikai pastumdīt galdus un atrodas kabelis, pirmais kabeļinternets šinī roadtripā. 22:00 – tikko atgriezts no AquaCity.. mmm... Šoreiz paņēmām pa dārgo – 14 latiņi, Vital paketīte. Tas sevī ietver – visu – t.i. ledus sauna, sāls sauna, mentola sauna, herbālā sauna, tropiskās dušas, kontrastu dušas, solārijs, celtic sauna (mūsējā parastā pirts – kurzemniek’ kā sakurināj’ pa riktīgo, tā visi, kas nāca iekšā uzreiz rāva ap savu asi un ārā.. :) ) un, protams, ka visas tās lietas, kuras jau izbaudījām pirmdien. Jebkurā gadījumā iesaku visiem, kas apmeklē šo pilsētu www.aquacity.sk Tagad pļurinam aliņu un izskatās, ka atsēdējiens, jo rīt līdz 11:00 jāizčekojas no šitejienes. (p.s. Hotel Sobota). 22:55 – O!! Džeki jau ķeras pie minibāra. Nu, redzēs, nekad neesam šitām lietām pieskārušies, kāds nez būs rezultāts. Jebkurā gadījumā esam apmierināti kā ziloņi un šī diena ir viennozīmīgi iespaidiem bagātākā. Tātad beidzot bildes visiem publiski: Visas internetā izliktās bildes ir pieejamas šinī adresē: http://gallery.itpeople.lv/ACID_BURN/Slovakia_2008-02/ šovakar vēlu vajadzētu būt jau visām bildēm izliktām, kuras sakasītas pa 6 dienām. Kaut kādu izlasi jau noteikti iekrāmēšu arī draugos savā albumā. :) Lai var iekomentēt. :)