kas tik nenotiek citviet pasaulē :)

Viss pagaidām norit raiti un pēc plāna, bet vēl jau neesmu galā. Ja godīgi pirmā asociācija, kas radās izkāpjot Bergamo lidostā - Itālija pavisam nelabi ož. Njā, smaka ne pa jokam un pāris stundu uzkavēšanās Bergamo lidostā bija visnotaļ nepatīkama šī fakta dēļ - nepatīkama smaka gan iekšā, gan ārā + remontdarbi, trokšņi, putekļi. Bezmaksas publiskais internets arī nebija atrodams, bija tikai Bergamo public par kuru jāmaksā 6eiro stundā un kaut vienu elektrības rozeti, lai uzlādētu telefonu tā arī neatradu... lai arī cik skaists skats bija aiz lidmašīnas loga, kad lidojām pāri kalniem, diemžēl Bergamo man neatstāja labu iespaidu :( bet tā jau tikai pārsēšanās...Lidostas drošība Bergamo arī ir visnotaļ uzjautrinoša, ja likās, ka Rīgā ir jāiziet labirints, tad Bergamo, tas ir 2x garāks, iekāpšanas karti pārbauda tikai pie pašas drošības līnijas, bet viss tālākais ir tīrākā pašapkalpošanās - ņem kasti, liec mantas un ej, neviens nesaka priekšā kas jādara, kas jāņem no somas ārā un kas ne, nekādi šķidrumi, nu ja gluži dators palicis, tad palūgs pašam izņemt un aiznest uzlikt vēlreiz somu un mantas, bet arī to pašam jādara. Ja metāla detektors izraisa skaņas signālu, tad kāds varbūt arī pārmeklēs, bet tā kā pie arkas atrodas tikai vīrietis, tad sievietei ir jāmēro ceļš līdz darbiniecei pie rentgena operatora galda un jāgaida, kamēr viņa beigs aplūkot attēlus, izpļāpāsies ar kolēģiem un varbūt pievērsīsies persoans pārbaudei. Un mēs brīnamies, ka mūsu pasažieri reizēm nezina kas jādara, kāds brīnums, ja tur dari kā māki :DPie sēdināšanas vienam vīrietim bija 2 somas un aģenti tās lika apvienot vienā, bet jocīgākais bija tas, ka pie geita nonāca viņa pavadītāji, lai paņemtu dažus iepirkuma maisus un atbrīvotu vietu somā. Pavadītāji var iekļūt aiz drošības kontroles? visnotaļ interesanta iestāde izrādījās Bergamo lidosta :DBet nu...nu jau pavisam cits stāsts, jau Gironas lidosta, vakars, pēdējie reisi, pilnīgs tukšums, tik tukša Rīgas lidosta nemēdz būt pat nakts stundās kā šobrīd šeit, bet galamērķis vēl nav sasniegts, vēl tāls ceļš priekšā līdz Lloret de mar ;)