Itaaljzeme

Raxtiit man iipashi labi nekad nav sanaacis bet pacentiisos savas briiniskjiigaas izjuutas ieteerpt vaardos. Itaalija ir fantastiska vieta.Braucu tur taadeelj ka korim bija brauciens uz Itaaliju.Es tur biju 10 dienas.Diezgan maz bet man ar to pagaidaam pietika. Visvairaak man atminjaa palikusi Veneecija.Biju to iedomaajusies savaadaaku.Atrodoties tur paarnjem taada nereaala sajuuta ka tu tikai sapnjo.Zeel ka braukshana ar gondolaam ir tik daarga /letaakais 40 eiro/.Visi tie tiltinji un kanaali un sauraas ielinjas!Veneecija ir vienkaarshi burviiga vieta un no sirds ceru veel kaadreiz tur atgriezties. Dziivojaam Palmanovaa.Taadu vietu gan laikam nevies nezina.Taa ir taada neliela piseetinja netaalu no Triestes.Interesanti ir tas ka Palmanovas muuri ir veidoti zvaigznes formaa.Pilseetinja ir simetriska un apmaldiities tu nav iespeejams. Bijaam pie Adrijas juuras divas reizes /Grado/ un es pamatiigi apdegu.Braucot uz Adrijas juuru visiem iesaku njemt liidzi sauljoshanaas kreemu.Lai gan ja to kreemu lieto tad pacentieties vinju uzklaat vienmeeriigi!;) Redzeejaam daudz no Itaalijas kalniem.Daudz celjojusi neesmu, taakaa man tie kalni likaas fantastiski. Bijaam arii Triestee, Udiinee un Goriicijaa. Itaalijaa cilveeki ir pavisam savaadaaki, daudz laipnaaki un atsauciigaaki nekaa Latvijaa.Tikai truukums taads ka vinji lielaakoties nesaprot angliski.Diivaini likaas tas ka Itaalijaa viss notiek ar 15-20 minuushu nokaveeshanos.Veikali no 13.00-16.00 ir sleegti.Ja jaabrauc ar autobusu tad uz sarakstu nav pat veerts skatiities, jo Itaalijaa autobusi kursee peec kaada soferiem vien zinaama saraksta.Vilcieni gan iet laiciigi.Patiikami paarsteidza Itaalijas sabiedrisko transportu iekaartojums.Vilcieni tu ir arii divstaaviigi un iekshaa atgaadina autobusus.Tajos autobusos kur man sanaaca braukt bija ljoti jauka veedinaashana.Un autobusu soferi bija laipni nevis taadi iignjas kaa Latvijaa.Itaalji vispaar ir ljoti mieriiga un laipna tauta.Tikai no zagljiem gan jaauzmanaas jo taadu tur ir sameeraa daudz. Itaalijaa man ljoti patika un zinu ka es tur gribu atgriezties.Naakamreiz ceru ka sanaaks aizbraukt uz Romu.Soreiz biju Ziemeljitaalijaa.Iesaku katram aizbraukt uz Itaaliju. Tikai jaareekjinaas ka karstums tur ir diezgan liels,lai gan pie taa pierod ljoti aatri.:)