Slovākija, Ungārija

Ceļojumu aprakstu neievietošu, ja kādam interesē - rakstiet izstāstīšu. Ceļojām ar savu auto, uz "dullo". Iepriekš izstrādājām savu maršrutu iepazīstoties ar ceļojumu aprakstiem šeit draugiem.lv, kā arī tūrfirmu ceļojumu aprakstus un atradām sev pašu piemērotāko. Bet man trūka informācijas par nakstmājām, cenām. Nu tad tagad dalos ar savu pieredzi -Slovākija. Augstie Tatri. 8km no Poradas.Privat Plesnevic Velka Lomnica Vysoke Tatry ul. Popradska 512. t.+421904497874 vai +421902123801. Nakstmājas cena 11 eiro no cilvēka. Saimniece Eva Garstkova runā arī krievu valodā. Laipna, izrāda, izstāsta visu kurp doties, viesu mājā tīrs un kārtīgs. Ēdināšana uz vietas nav, bet ciematā ir 3 krodziņi. Pa dienu kompleksās pusdienas maksā 3 eiro (nevar apēst). Šur tur ceļojot redzējām cenu arī 2.70 eiro. Tā kā - tālu nav, un apskatīties ir vērts. Braukšana kalnos gan nav lēta, bet ir to vērts. Ja nejaucam cenas, tad no Polijas puses Zakopanes uzbraukšana kalnos ir mazliet lētāka, toties ēšana un gulēšana dārgāka! :) plesnivec@gotmail.com Pie termālajiem baseiniem (nu jau Ungārijā) viesu māju ir ļoti daudz. Cenas - visdažādākās. Varhegy Panzio bija viena no lētākajām, kur duša un tualete istabā (tā man ceļojot ir obligāta prasība). Par tādu pašu naudu istabas, kur labierīcības ir gaitenī var darbūt ik uz soļa, bet kā jau teicu, arī ceļojot vajag nelielu komfortu. :)Varhegy Panzio Miskolc-Topolca t.36(46)422-365 www.varhegypanzio.hu, varhegypanzio@freemail.hu Šajā viesu mājā krieviski gan nevien nerunā, līdz ar ko ciešāka komunikācija nesanāca. :( Bet ja krieviski ko jautā ar "jā, jā" atbild vienmēr! :)) Budapešta - visos celvežos rakstīts, ka Budapeštā ar auto nav ko darī (dažas dienas vēlāk gan, braucot uz Balatonu) izstūrēju cauri Budapeštai divreiz, bet nu pirmo reizi, nolemjam, ka nav ko riksēt. Sameklēsim nakstmājas pilsētas nomalē, ar iespēju novietot auto. Tom-tom uzspiežam tuvumā esošās nakstmājas un mūsu izvēle krita uz Marika panzio. Un to mēs nenožēlojām ne mirkli. Tiešām viss pa smuko, cenas pieņemamas (summas precīzas gan vairs nepateikšu). Saimniece runā krieviski, ne perfekti, bet saprotamies labi. Atsaucīga, izrāda, izstāsta. Adrese Budapest XV (15 zona) Bezsilla, Nandor u.44 t.+36-1-416-00-24 marika@kerteszmarika.huVisas viesu mājas var apskatīties netā, ja ir ineterse kā tad tur īsti izskatās.Ja dodaties ceļā, iesaku. Par saprātīgu samaksu normālas nakstmājas. Ceru, ka kādam noderēs! :)