No Rīgas uz Bandžulu 2007. gada decembris - 2008. gada janvāris

Septītā daļa. Janvāra mēneša sestā diena divi tūkstoši astotajā dienā pēc Kristus. Kempings Dākhlā. Vakar atbraucām līdz Dākhlai velkot Viktora Audi striķī. Dzinējs ir finišējis. Ceļš līdz Dākhlai bija vienmuļš pa Mēness ainavu ar mācību smilšu vētru. Ietraucot Dākhlā mūs sagaidīja vīriņš Desertlox.lv krekliņā. Viņi šeit bija pirms nedēļas. Vakarā satraucošas ziņas no robežas – esot slēgta. Nolemjam dienu atpūsties un izzondēt iespējas salabot Audi. Atis sagatavoja gardas vakariņas. Paspējam vēl pa gaismu nopeldēties okeānā. Visi savainojamies uz akmeņiem. Janvāra mēneša sestā diena ataust vēla. Telefons zvana, bet slinkums mosties. Galu galā paliek karsti un jāceļas. Pelde okeānā aizvieto mūžīgi aizņemto dušu. Iztīru zobus un pašsajūta atgriežas. Vakar dienas teiciens tika Mārtiņam : „Guļu un jūtu, ka nevis domāju domas, bet domas domā mani.” Rīta ziņas iepriecinošas – robeža ir vaļā un mehāniķis sola sameklēt citu motoru, ko iemontēt Audi. Plānojam rīt no rīt doties uz Mauritāniju.