Let's explore Crimea (Krima)

Nu taa - nosšpikoju no citas draugiem.lv draugu draugu draudzenes, cerams, ka vinja man piedos :) Krima...haljavas zeme? Nebūt ne, ja brauc laika posmā no juunija liidz septembrim, padaargs pasākums sanāk.Ideja par braucienu dzimaa, kaa vienmeer - pie alus glaazes:) Biju jau tur bijis 2004 gadaa...patika. Biju jau nolēmis braukt arii 2005 gadaa, taču gribējās pieslēgt arii draugus sim pasākumam. Izdevaas! No Rīgas izbraucām ar vilcienu - Rīga- Simferopole. Ceļā pavadītais laiks 44 stundas, kuras bija ļoti jautras mums, bet ne pārējiem pasažieriem, jo mūsu hi hii un ha haa daveda ne vienu vien! Kronis visam bija Valciiša skrējiens cauri visam vagonam, nekas jau īpašs, tikai jāņem vērā, ka viņš bija pilnīgi kails un vagons pilnīgi pilns:)) Tā lūk ir ar tiem, kas neticēja, ka aizbrauksim uz šo lielio haļjavas zemi :) Par piedziivojumiem vilcienaa daudz nestāstīšu. Vieniigais, ko gribētu piebilst, naudu ņemiet līdzi plastikāta kartēs, jo var gadiities, ka jums lūgs uzrādīt skaidru naudu. UN tad jau ukraiņu muitniekiem, kaut kas sāks nepatikt jūsu dokumentos...Risinājumu jau saprotiet paši! Pēs 44 stundu tusiņa iebrauca Simferopolē. Karstums jau nu bija uhhh... Mums visiem bija jānokļūst līdz Krasnokameņkai, kas atrodas netālu no Jaltas. Kapēc ši vieta? Tapēc, ka tā ir vieta, kur atrodas klintis. Par cik tad mans hobijs ir klinšu kāpšana, tad tika izvēlēta sākumam šī vieta. Bijām nolēmuši braukt ar trolejbusu, jautrībai! Pārējiem tas bija kaut kas jauns 80KM ar trolejbusu! Vispār jau baigi feini - aiz katra nākamā paugura, kuram tiek pārbraukts pāri, paveras jauni un jauni skati - skaisti. Vienā brīdī būs kā klikšķis. Click - un tu redzi Melno jūru un kalnus:) Kopumā Krasnokameņkā pavadījām vienu nedēļu. Dzīvojām teltīs, gatavojām ēdienu paši uz prīmusa, KATRU DIENU dzērām alu, kurš tur ir labs un gana lēts. Izlejamais alus 0.5ls... Netālu no Krasnokameņkas atrodas kūrortpilsētiņa Gurzufa, kur var dzīvoties pie jūras, iedzert alinju, vienvārdsakot- jautri padzīvot. Ceļojuma otro daļu pavadījām kūrortpilsētā FOROSS. Arī skaista vieta pie pašas jūras! Forosā atrodas sanatorija, kas padomju laikos tika celta piekš Centrālkomitejas vīriem, taču finālā tā ir atvērta visiem. Problēma šajā vietā ir tā, ka ir ļoti grūti atrast dziives vietu ar ierobežotu budzetu, jo vietējie, sajutuši naudas garšu, ir saskrūvējuši nenormālas cenas~ 150_ par dienakti 2-3 istabu dzīvokli. Tas rietumu cilvēkam var likties nesaprotami un nepieņemami, jo servisa jau nekāda nav, tavā rīcībā ir nodota telpa. Lai nu kā mums paveicas un sarunājam par 140 dolāriem dienaktii vasarnicas istabu. Principā dzīvojam kopā ar vienu ģimeni, kam šī vasarnīca pieder. Istaba bija salīdzinoši maza - divas gultas, divguļamais matracis, bet mēs ta bijām 6 :) Bet neko - pieradām mēs pie saviem saimniekiem un vinji domājams pierada pie mums:) Kaa teikt - viens otram netraucējām. Šajā vietā tika arii kāpts, jo Foross atrodas pie lieajām klinšu sienām, kas ir pat līdz 300 augstam +- preciizi neatceros! šajā vietā tika arī visvairāk tusēts, jo iepazināmies ar vienu kaimiņu vīru, kas bija uzsācis kafeiniicas biznesu. Alus dārzs viņam atradās pie pašas jūras. Protams neiztrūka arī īpašās kaimiņu atlaides un neabšaubāmi attieksme. Viņš pat bija izracis kkur Prāta Vētras disku, Iedomājaties, kas pa feelingu, tu seedi klausies kkaadu krievu mūziku un..BLADAC ..My STAR:) Kad visa nauda sāka beigties, parādījās vēlme braukt mājās, bija noriebusies tā nekārtība, kas tur valda un tās kultūras īpatnības, kas tur ir.. Mūsu kopējais finansiālais stāvoklis bija tāds, ka atpakaljceļā 44 stundas vilcienā pārtikām no sausajām makaronu zupām :D... Biju sev apsoliijies, ka trešo gadu pēc kārtas nebraukšu... Bet nekā braukšu gan :)