Rīga - Pärnu - Kurresaare

Ceļojums aizsākās trešdienas rītā. Sakāpkam mašīnās un aidā uz Igauniju. Ceļš protams nogurdinošs, dibens notirpis, bet braukt gribās. Iebraucam vēl Alfā un braucam caur mežonīgo Latviju uz Pērnavu. Ceļš Baltezerā ir totāli nesaprotams un vēl tie ķertie braucēji.... Pa ceļam saskaitījām trīs avārijas. Tas likās maz, redzot, kādi ir braucēji. Robežai pāri tikt ir viegli, nekādas aizkavēšanās. Iebraucam Pērnavā, aizejam paēst, cenas gandrīz tādas pašas kā Latvijā. Tīri pieņemamas! Nedaudz pastaigājām pa vecpilsētu (ļoti skaista!). Lecām mašīnas un uz ostu gaidīt prāmi uz Sāremā salu. Prāmis iet katru stundu, tieši apaļā stundā. Tās 40 minūtes, ko pavadījām uz prāmi mums izmaksāja katram 25 kronas ~ 1,15Ls, + veel 100 kronas par auto. Tad uz Kuresāri, kur mums bija jau pasūtīts kaut kas līdzīgs viesnīcai - studentu kopmītnes. Lēti. Mums tā bija vieta, kur pārnakšņot un ieiet dušā. Neko vairāk nevajadzēja. Vēl aibraucām uz vietu, kur bija nokrituši meteorīti. Baigi jocīgie taureņi Igaunijā! Visi pārvietojas baros! Pie krāteriem tusēja simtiem taureņu! Vispār jau interesanta vieta, bet dažiem no mums tajā vietā sāka sāpēt galva. Esot kaut kāda enerģija. Tad aizgājām uz Kuresāres pili un uz jūriņu tur pat netālu nopeldēties. Ziniet, līcī ūdens ir silts, bet ne īpaši tīrs, jo ir sastāvējis... Naktis arī mums sagadījās tīri karstas, logi bija vaļā, bet tas neko daudz nelīdzēja. Nākamajā dienā braucām uz bākām, uz salas galu, kurš bija ļoti klinšains, nopeldējāmies un meklējām vietu kur paēst. Bijām iebraukuši veikalā un sapirkuši desiņas, maizi un dzeramos. Tad aizbraucām atpakaļ uz kojām, nomazgājāmies un aizgājām paēst un iedzert aliņus. Jāsaka, ka labākais alus ir "SAKU" un "LAPIN KULTA". "A le Coq", kas ir mūsu Cēsu alus tur bija nebaudāms. Tāds "pašķidrs". Nākamo dienu nolēmām pavadīt pie ezera. Tīrs, silts, dzidrs un vēl bez akmeņiem - pats labums! Paspēlējām "Petanki", un ap 19:30 braucām atpakaļ. Nu tad sestdienā braucām uz strausu fermu, nopeldēties un uz ostu. Gandrīz nokavējām prāmi un tad būtu stundu jāgaida, bet labi, ka paspējām uz 16:00, jo gribējās samērā laicīgi nokļūt mājās. Atkal Pērnavā iebraucām ieēst garšīgos (iz)virtuļus, kas tur bija dievīgi un tad uz Rīgu! Rīgā bijām ap 21:45. Braucot uz Sāremā, jārēķinās ar to, ka ja karstā dienā ir plānots izbrauciens uz bākām vai kur citur, kur nav asfaltēts ceļš, būs ļooooti karsti. To arī mēs tagad zinam! Nu bet kopumā viss bija forši - kompānija, laika apstākļi...