Kā es burāju apkārt Anglijai

Teikšu tā,ka izslavētā angļu labsirdība un tīrība ir tik pārspīlētas un nejēdzīgas,ka , ieraugot patieso situāciju, paliku ar muti vaļā. Pirmā Anglijas osta, kurā piestājām, bija Dovera. Sākuma iespaids- super, burvīga ainava, tikai migla traucē baudīt skaisto dabu. Izrādījās, ka pilsētele ir netīra, cilvēki izskatās pēc plušķainiem suņiem un nav nevienas atkritumu tvertnes apmēram 1 km rādiusā brīžos, kad to ievajagas. Kad mēs nogājām no centrālās ielas, pavērās vēl šaušalīgāka ainava... maza šķersieliņa, mājas kā graustu rajonos Rīgā Maskavas forštatē, viss piemētās ar papīriem... mcdonalds iesaiņojumiem.. neviena tieva un smaidīga cilvēka. Uzkāpām kalnā.. saule kā negribēja, tā negribēja pacelt kaut vienu savu nogurušo plakstu.. migla bija visur.. drūmi, likās, ka esam atgriezušies rudenī, nemaz nepaspējuši vasaru izbaudīt. Pils bija skaista mūra celtne, celta kaut kāda Henrija otrā laikā. diemžēl tuneļos,no kuriem tikai vadīta otrā fronte Otrā pasaules kara laikā, bija par maz (manuprāt) apskates līdzekļu. Lielākoties tikai gids izbrauca ar tekstu- viss ir izvests,diemžēl nevaram atvest atpakaļ. hmm... Otrā pilsēta bija Portsmuta. Izslavētā burātāju pilsēta. Pirmkārt, mūs "sagaidīja"kaut kāda militārā parāde- entie helikopteri un lidmašīnas biedēja cilvēkus ;) otrkārt, nebija saprotams, pa kuru kuģu vai jahtu ceļu mums jābrauc- organizācija, maigi sakot- bija garām. Atradām savu jahtklubu- tas gan bija labs. Visforšākā bija interneta iespēja (bezvadu) uz jahtas. tas bija lieliski :) Nākamajā dienā gribējām apciemot burinieku "Mir", ar kura komandu mums ir izveidojušās ļoti labas attiecības un savstarpējā palīdzība. Ko tas deva,ka gribējām? Mūs bez 23 ls no katras personas pat kuģiem tuvumā nelaida. Mūs gaidīja pie trapa, bet pa ieeju nevarējām tikt iekšā... visur cenas tādas,ka mati brīžiem ceļas stāvus- prāmis vien 1,80 mārciņas. hmm... ātrāk prom no neviesmīlīgās pilsētas. Jau otrā pilsēta mums bija neviesmīlīga.... (Jāpiezīmē, ka jau otrajā dienā, mums citā pilsētā esot, piezvanīja Portsmutas parādes rīkotāji- lai tik braucot šurp, viss esot sagatavots)- angļi tomēr ir ar lēnu aizdedzi. Visjaukākā bija Veimounta. Jauka, maza ostiņa. Ļoti skaista vecpilsētiņa. Tā arī bija vienīgā piestātne pirms lielā Atlantijas Okeāna. Labi, ka viņa bija tik jauka. Ja kāds man jautātu- braukt uz Angliju vai nebraukt- es teiktu- nebrauc. Ja nu vienīgi uz Londonu vai Skotiju . Tā lūk... P.S.Kaut kad sen atpakaļ Vecrīgas ielās man piesējās kāds anglis,kurš centās iestāstīt, ka Rīga ir ļoti netīra un tajā nav, ko elpot, toreiz es noticēju,ka tā varētu būt... šobrīd saku- tas anglis vispār nesaprot neko, jo tik tīras pilsētas kā Latvijā nav nekur. Tā lūk...