Jaunā gada sagaidīšana Vīnē

Vienvārdu sakot - ceļojums ar auto uz Vīni sagaidīt jauno gadu. Vīnē ir būts vairāk vai mazāk un šī raksta iemesls nav stāstīt par šīs burvīgās pilsētas ievērojamām vietām. Bet gan padalīties par mūsu patīkamiem iespaidiem. Brauciens bija ar mašīnu. Kompānija no 6 jautrīšiem, kas ir gatavi meklēt mierīgus piedzīvojumus. Pirmā apstāšanās - Čenstahovā - Polijas dienvidos, kas ir viens no galvenajiem svetceļnieku galamērķiem. Iespaidīga baznīca ar stipru katolisko komuniju. Radās iespaids, ka cilvēki šeit ierodās no rīta ar visu ģimeni un gandrīz vai pavada te visu dienu - no rīta mise, sv. sakraments, bērniem svētdienas skola un baznīcas koris, vienkārši dziedāšana utt... Teritorija arī ir milzīga. Mēs apskatījam tuvu pat nebija puse pa gandrīz vai 2 stundām... Devāmies uz Vīni caur Brno. Smuka Čehijas otrā lielākā pilsēta. Gandrīz naktī jau iebraucām Austrijā. Šeit es vēlos visiem, kas brauc uz Vīni ar vāģi, vai vēlās baudīt Austrijas dabu un mazpilsētas šarmu - izvēlēties šo studio tipa dzīvokli (bijām 6, bet esot arī lētāks dzīvoklis priekš 4) - http://www.tiscover.at/at/guide/5,en,SCH1/objectId,ACC216569at,season,at2/home.html Ieteikumu iemesli - mājīgi (apdzīvots dzīvoklis), 3istabu dzīvoklis ar iekšpagalmu priekš barbeque, pilnas labierīcības, virtuves stūrītis ar visiem traukiem un pat trauku mazgājamo mašīnu un plīti; ļooooti draudzīgi saimnieki, kas runā ļoti labi angļu valodā. Saimniekiem ir sava vīna darītava. Par godu jaunajam gadam saņēmām dāvanā galda sarkanvīnu (d) pretī uzdāvinājām Rīgas šampānieti (lick). Divās dienām mēs apskatījām Šēnbrunas pili, Hundertvassera māju un gleznas (turklāt arī bija Lucien Clergue fotogrāfiju retrospektīva), Sv. Pētera baznīca (vakarā tur bija bezmaksas klasiskās sakrālās mūzikas koncerts) mūzikas muzejā (interesanti, tikām bez maksas jaungada pievakarē, bet 10Euro diez vai būtu maksājusi - tur var dzirdēt kā skan dažādas pasaules pilsētas, izmēģināt savas diriģenta prasmes, radīt mūziku ar metamo kaliņu palīdzību, mēģināt atpazīt dažādas skaņas, apbrīnot skaņas fenomenus, mācīties spēlēt ērģeles utt). Protams, izstaigājām centru un vecpilsētu, bijām arī nobraukuši ar panorāmas ratu Praterā (tur pat strādāja dažas atrakcijas). Mēs te ieradāmies taču dagaidīt Jauno gadu. Es Jums teikšu - daudz feināk, nekā Berlīnē. Jo visi izklaides "punkti" ir "izbārstīti" pa visu centru, kur var aiziet ar kājām. Laiks arī bija labs un varējām noskatīties kā dejo ielas mākslinieki, kā publiski dzer karstvīnu, dejo un mācās dejot, klausās dažāda stila mūziku utt.... Visa pilsēta bija skaisti izrotāta - katrā ielā - savas rotas (tree) - skaisti! Atpakaļ ceļā palikām viesnīcā Atos pie Varšavas... Ķēdē ar Partosu un Aramisu... D'Artanjāns, laikam, atteicās piebiedroties:D Nuuuu...neieteiktu šo vietu gan! Turpceļā Ibis bija par n-tiem līmeņiem labāka.... Taču brokastu galds izvēles ziņā bija tāds pats:) (snowman) Kopumā gribu teikt, ka šīs mums bija otrais jaunā gada sagaidīšanas brauciens, tātad varu teikt, ka veidojās tradīcija.. Kur tad nākamgad(snowy) ?