"Smaidiigaa" Pariize

Francijas g-pilseetaa man bija gods paviesoties pagājušā gada oktobrī, tomēr iedvesma, lai padalītos iespaidos pie manis ir atnāca tikai šodien... Jāatzīst, ka katrai pilsētai ir savs šarms, bet, manuprāt, Parīze ir īpaši valdzinoša. Visticamāk, lielākajai daļai no mums šī pilsēta pamatā asociējas ar arhitektūras objektiem, kas komentārus neprasa: Eifeļa tornis, Notre-dame, triumfa arka utt. Es varētu stāstiit diezgan daudz par saviem iespaidiem un piedzivojumiem saistībā ar tiem, bet man skjiet, ka daudzi jau pirms manis to paspeejushi izdariit... :) Atljaushos apgalvot, ka ir kkas, kas sho pilsteetu, manupraat padara tik iipashu... Tie ir cilveeki... Patiesiibaa bija interesanti vinjus paveerot-to, kaa vinji sevi pasniedz, kaa uzvedas... Piesaistiija tas vieglums, kas bija veerojams vinju sejaas... Vispaar cilveeki bija taadi pozitiivaaki, tolerantaaki, smaidiigaaki... Bija tik pashsaprotami, ja Tev kaads uzsmaida, pasmaidiit pretī-taada forsha sajuuta... Atgriezhoties Latvijaa-ir taa Tu skaties visur tadas druumas sejas visi diezgan sabozushies... Njaa, es domaaju, ka mums vajag vairkaa smaidiit-izklausaas varbuut ""jeeli", galu galaa visaadas probleemas-smaidiit paaraak negribaas naw jau arii par ko... Bet varbuut tomeer? :)) Vis saakas ar veeleshanos! Visnotalj briinishkjiiga pilseeta un patikamas atminjas-ar kaadu dalju no taam varat iepaziities arii Juss! ;)