"Laiku pa laikam cilvēkam jādodas kalnos, lai dzīve ielejā nepaliktu sīka..."(J.Sudrabkalns)

no 01.-09.juulijam bijaam kalnos...hmhm it kaa leetajos, ne pashos augstaakajos un veel visaadi kritizeetajos Augstajos Tatros. Braucaam ar tuurisma agentuuru LUTK. Peec pagaajushaa gada pieredzes nedaudz baidiijos, no teiciena:"Ne viss, kas leets, ir labs", tachu peec pirmajaam celaa pavadiitajaam stundaam izraadiijaas, ka bijaam varen jautra 13darbotiesgriboshu:) cilveecinju kompaanija ar veel aktiivaakiem vadiitaajiem(Peecis-vienkaarshi super:) un graujoshiem plaaniem! Brauciens bija lielisks! Uzkaapaam gan tikai 2 virsotnees- pirmajaa(taapeec mums nozimigakajaa) Furkotsky Shtit, kaa arii Polijaa augstaakajaa - Rysy. Tachu ar shiim virsotneem nebeidzaas muusu piedziivojumi. Izbaudiijaam gan kalnu upes skeersosanu, sluukshanu pa sniegu(godiigi sakot, daziem no mums-dupslejismu:), klinshu kaapshanu, dzirdeejaam(jo bija migla un redzeet diemzeel neko nevareeja) laviinu, apmekleejaam karstos avotus, braukaajaamies rodelu trasee(lai man piedod Aiviitis, bet taa trase ir krietni vien paaraaka par traseem Latvijaa), nobaudiijaam arii vieteejos eedienus un dzeerienus(Shariitis), redzeejaam jaantaarpinus un veerojaam zvaigznes, kuras kalnos tomeer spiid tuvaak-viii ku' romantiski sanaaca:))) Vai pasaakums bija izdevies, droshi vien var spriest peec taa, ka iebraucot Latvijaa gribeejaam luugt shoferiiti, lai griezj rinkjii un ved muus atpakalj uz kalniem, jo neparedzeeto laikapstaaklu deel(1 dienu bija speeciigs lietus) nepievareejaam galveno meerki-Gerlahu(Slovaakijas augstaako virsotni). p.s. to plaanojam uzveikt augustaa! nu ko, patiik:)?