Citāda Turcija....

Skatos, ka visi raksta par Turcijas kūrortiem, bet gribu iepazīstināt šejieniešus arī ar savādākiem Turcijas elementiem.... Ja pabraukā ar autostopiem pa valsts vidieni, rodas pilnīgi cits priekšstats. Nav vairs nekādas tūrisma un izklaides industrijas. Ir tādi vienkārši, grūti saprotamas mentalitātes ļautiņi, kas dzīvo dziļā saskaņā ar savu stepjaino zemi un musulmaņu dzīvesritmu. Turcijas iekšiene izskatās pārsvarā kā viena liela kalnaina stepe bez jebkādām dzīvības pazīmēm. Šur tur kā mazas oāzes parādās ciematiņi ar vienkāršām būdām un vienu lielu mošejas minaretu to starpā. Kalnos pa stepēm uz saviem ēzeļīšiem jāj tādi viduslaiku klejotāju paskata cilvēki...... Vēl cita pasaule atklājas kurdu rajonā (gandrīz visa Austrumturcija)..... Kurdi man personīgi ir mentāli saprotamāki par turkiem. Viņus iepazīstot, pilnīgi pazūd stereotips par "kurdu bēgļiem" un "teroristiskajiem seperātistiem". Kurdi ir ļoti izpalīdzīgi un ticīgi musulmaņi, kas apzinās savu grūto stāvokli Turcijā, bet lieki nesūrojas par dzīvi. Kurdu rajonā iesaku apmeklēt Van Golu ezeru. Tas ir sāļš ezers ar ziepjainu ūdeni un ļoti stāvu, slidenu piekrasti. Bet galvenais šajās zemēs - tā civilizācija, kas, šķiet, ir pilnīgi atrauta no kontaktiem ar Eiropas kultūru un dzīvo pēc savām tradīcijām, liekot arī viesim tās stingri respektēt, jo Rietumu "freestyle" garā te jokus nesapratīs :))