Nedēļa augstakos un aukstajos Tatros Slovākijā

Nu ta štelle bija tāda,ka aizbraucu ar autobusu uz Slovākiju 1-9 jūlijam. Tiko tuvojās robeža.tā sāka līt lietus,bet tā kā mums bija groks,tad viss bija čikiniekā! Ielasījāmies mājiņās un gaidījām nākošo dienu! Rīts pienāca pusapmācies un mēs devāmies ar vilcienu uz tuvākajiem kalniem------trīs dienu laikā uzramšājāmies trīs virsotnēs,bija arii bišku sniegs,bet tas jau tieši piesit asumu!Vidējais augstums virsotnēm 2500 metri v.j.l. Vakaros gājām uz tuvākajām pilsētelēm,varu ieteikt pagaršot vietējo tumšo aliņu "Šaris"-tas ir salds,,,,vēl iesaku uz trijiem cilvēkiem uzēst cūkasstilbiņu---knapi tiksiet ar to galā! Un ir viņiem labs šņabītis "Borovička"---tas ir taisīts no kadiķogām un līdzīgs džinam! Vispār,ja tur braucat,jābūt morāli gataviem,ka variet izdzert 2reiz vairāk un pohas gandrīz vispār nebūs! Pagājšgad viņiem arī bija līdzīga vētra,daudz vietās gar tatriem tagad ir kvadrātkilometriem lielas platības,kur visi koki izgāzti---labs skatiņš uz hoteļiem,kuri tagad izskatās kā koku tuksneša vidū! Mājupceļā atceros tikai Lietuvas-Latvijas robežu! Ja gribat labu fizisko un garīgo atpūtu---štellējat uz nedēļu uz Slovākiju! Priekā!!!