Ģeoslēpņu meklējumi Lietuvā divu dienu garumā. 1.diena.

Un atkal došanās uz Lietuvu slēpņus meklēt, bet papildus meklēšanais šoreiz vēl jāapmeklē slēpņotāju pasākums pilsētā Dovilai lai arī satiktu slēpņotājus no Lietuvas.

Tā kā darbā samainījos var izbraukt ātrāk nekā bija plānots. Tagad uz manu jautājumu "Cikos braucam?" Mārtiņš atbild :" Davai, braucam 3:00!" tā turpinot beigās arī nonākam pie slēdziena ka brauksim arī tajos 3:00. Tad tik viena problēma visas man vajadzīgās mantas (telts, guļammaiss, velo) atrodas mājās nākas tam visam braukt pakaļ un atpakaļ uz Liepāju. Vakarā kamēr Mārtiņš nosnaužas es vēl sataisu sarakstu ar visiem slēpņiem ko taisāmies meklēt. Ja pareizi atceros tad to pabeidzu ap kādiem 24:00. Nolemjam ka modinātāju liksim uz 4:00 nevis 3:00 kā iepriekš plānojām, savādāk mazliet par maz laika miegam.

4:00 noskan modinātājs un lēnām sākam vākt visas vajadzīgās mantas. Pēc neilga brītiņa jau dodamies ceļā pa ceļam vēl uzpildamies Lukoil (Statoilā trāpīlām tieši uz pārtraukumu).

Pirmais slēpnis Toy Box netālu no Būtiņģes baznīcas mums šajā agrajā rīta stundā negrib doties rokā. Nekas atstājam rītdienai kad dosimies atpakaļ. Ap 6:00 esam jau gandrīz iebraukuši Klaipēdā, kur meklējam nākamo slēpni Velnio akmuo, kur mums laikam piesējies vadātājs, jo lai nonāktu līdz slēpnim apmaldāmies kartē tā, ka maz neliekas. Bet vieta par sevi interesanta- mežs kur takas galā guļ liels akmens. Tālāk jau pie nākamā slēpņa Mulaukio ezeras viss iet raiti, kaut slēpnis ir nano izmēra (santīma lielumā). Tālāk dodamies uz visiem jau ļoti zināmo lielveikalu "Akropolis" lai atstātu tur mašīnu (atkal izmantojam bezmaksas parkinga iespēju) un turpinātu ceļu ar velo.

Klaipēda jau no iepriekšējās reizes ir labi zināma, pat daudzviet vairs GPS nebija jāizmanto lai nokļūtu no vienas vietas uz citu (gandrīz vai kā vietējie jau jutāmies). Slēpnis Baltic ring/ Baltijos žiedas atradās pie Klaipēdas lielā apļa, un pateicoties tam ka bijām šeit agri neviens mums to netraucēja atrast. Dodamies kārtot rēķinus ar slēpni The Stadium, kur mums paveras visai interesanta ainiņa. Pensionāru vecuma opji un omes stadionā trenējas- pievelkas, skrien, stiepjās. No malas tas vis izskatās visai komiski, neko tādu iepriekš nebiju redzējis un kur nu vēl ap 7:00 no rīta (Grūti iedomāties manu opi vai omi ko tādu daram). Slēpni Klaipedos antynas ko iepriekšējā reizē neizdevās atrastarī apmeklējam , bet to arī neizdodas šoreiz atrast. Kā arī slēpni Baznycia // The church pie baznīcas neizdodas atrast. Norāde meklēt slēpni pie akmeņa ar zilu zīmi uz tā, ir diez ko grūti atrast pareizo vietu ja katrs otrais akmens šajā kaudzē ir ar zilu ķēpājumu uz tā (kāds laikam pajokojis). Slēpnis LY0RKL pie augstceltnes paliek citai reizei, kaut kā nav noskaņojuma pie elektrības sadales skpja meklēt slēpni. Nākamais sarakstā slēpnis Storoji Klaipedos liepa pie lielās Klaipēdas liepas. Ar šo iet ātri, Mārtiņš sākumā nepamana, bet man izdodas ieraudzīt, pierakstāmies un turpinām braukt. Nākamais slēpnis IT planet man likās pilnīgi bezjēdzīgs, jo noslēpts pie kāda datoru veikala ieejas kāpnē, nekā apskates vērta. Memelburg jau otro reizi meklējam un neatrodam, bet pēc pēdējiem ierakstiem var spriest ka slēpņa tur vairs nav, vismaz šoreiz izdevās pašu vietu kārtīgāk izpētīt. Slēpnis Warehouse jau mums labi zināms, šoreiz atrodas bez problēmām, tāpat slēpnis Clock Museum atrodas dažu sekunžu laikā (iepriekš meklējām pilnīgi tur pat, bet tad laikam bija pazudis). Slēpnis Old House pie kaut kādas pamestas mājas (it kā nebūtu Klaipēdā labākas vietas kur ielikt slēpni) neatrodas. Minam ziemeļu virzienā pie ostas teritorijas kur pēkšņi ieraugu redzētu mašīnu ar Latvijas nr. un arī Vēl pazīstamus slēpņotājus (tas bija mazliet pārsteigums) sasveicināmies un turpinām ceļu. Pirms meklējam slēpni Klaipedos centrinis stadionas, iestiprināmies ar veikalā Maxima nopirktajām bulciņām, slēpni neatrodam, jo arī šeit draudzēties ar elektrbu velme nav radusies. Turpinām virzīties ziemeļu virzienā gar sliedēm pie nākamā slēpņa Klaipeda Lighthouse, pie šī mazliet apmulstam ka bāka atrodas teritorijā ko apsargā ar suņiem, bet viss beigās izrādās vienkāršāk, nemaz mums tur iekšā nevajag. Ceļš līdz nākamajam slēpnim New Old Park nebija nemaz tik viegls, jo bija jākāpja augšā pa stāvām garām trepēm un vēl papildus augšā jāstums velo. Vismaz tālākais ceļš ir patīkams var nemīties un braukt lejā pa kalniņu. Šo slēpni arī neatrodam jo saprotam ka pētīt katru otro miskasti parkā mūs nepiesaista.

Dodamies pie nākamā slēpņa Klaipedos estrada ko neatrodam ,bet ne mūsu vainas dēļ, izrādās ka slpnis nemaz tur vairs nav (žēl, jo vieta tiešām interesanta). Estrāde ir pa tiešām ir liela un augsta. Tā kā šis Klaipēdā bija pēdējais slēpnis mierīgā garā braucam atpakaļ uz lielveikalu "Akropolis".

Pa veikalu mazliet pastaigājam un protams aizejam iestiprināties mums jau labi zināmajā picērijā "Mambo Pizza" kur atkal izvēlamies izdevīgo piedāvājumu un esam paēduši. Laiks jau lēnām taisīties uz slēpņotāju pasākumu pilsētā Dovilai. Klaipēdā esam ar velo nobraukuši+- 35km un atraduši 9 slēpņus un 8 diežēl neizdevās atrast.

Izbraucam no Klaipēdas caur 3 apļiem un pa 227. ceļu dodamies uz pilsētu Dovilai. Pilsēta ļoti maziņa, bet ar interesantām vietām. Noparkojamies pie veikala un dodamies pēc diviem slēpņiem. Pirmais slēpnis

Dovilu evangeliku liuteronu bažnycia, pie skaistas baznīcas, ko atrodam ātri, otrs slēpnis Dovilu Stadionas, pie stadiona jau mazliet interesantāk noslēpts, bet trenētā acs to ierauga (laikam 3 gadu laikā ir radušās iemaņas). Pagaidām šai pilsetai sakam atvadas lai vēlāk atgrieztos uz pasākumu. Jo šobrīd laika vēl ir aizbraukt līdz citiem slēpņiem mazliet tālāk pilsētā Gargždai. Pa ceļam samājam pretīm braucošos Liepājniekus (atkal prieks ieraudzīt paziīstamus cilvēkus). Meklējam slēpni Bridge to church pie jaukas baznīcas, kas negrib doties rokā. Arī nākamais slēpnis Gargzdai Hill Fort netiek atrast (laikam jāsaka paldies Robim) tas tiek atlikts rītdienai.
Atrodam slēpni GARGZDAI pie pilsētas akmeņa ne zīmes un varam doties atpakaļ uz Dovilai un satikt pārējos pasākumā.

Ierodoties pasākuma norises vietā- slēpņotāju fizzas privātmājas pagalmā mūs laipni sagaida nama māte ar kuru sasveicināmies un aprunājamies. Lai gan sākumā gribēja ar mums runāt krieviski un ko atbildējām ka nemākam neko daudz krieviski, tika piedāvāts runāt arī angļu mēlē, kas mums daudz vairāk iet pie sirds, kā izrādās arī viņai, tad nu lūk visi apmierināti.

Tad jau vakars varēja sākties, iepazīšanās ar lietuviešu slēpņotājies, pikniks, desiņu cepšana un arī pašās beigās naksts slēpņa meklēšana.

Kad palika jau tumšs visi tika iepazīstināti ar sekojošo uzdevumu un meklēšana sākās, mūsu liepājnieku bariņš un divi lietuviešu slēpņotāji devās pretīm nezināmajam, precīzāk vēl nezināmam slēpnim. Viss jau forši caur garo zāli, pļavu, grāvi un beigās pat upi bruņojušies ar lukturiem devāmies tālāk. Kad visas mums vajadzīgās vērtības gala vietai bija atrastas devāmie forsēt upi (protams pāri tiltam), jo nejau visi esam ar mieru saslapināt vēl kaut cik sausās drēbes pa visam. Geo sunim Otto gan ik pa laikam patika pa upi pabrist. Beidzot slēpnis ir atrasts un visi laimīgi, pamatīgs darbs ir padarīts.
Tad nu dodamies atpakaļ uz mūsu lokācijas vietu un visu nosvinām ar šampanieti "Mežezers" un dažiem lietuviešu aliem, un varam doties pie miera. Diena labi pavadīta. Paldies visām iesaistītajām personām. :)