Eurotrip, Day 8

Šodiena ir vislieliskākā diena visā ceļojumā. No rīta ārā ir tikai patīkami 20 grādi. Plkst 9 jau esam uz strīpas lai brauktu uz upi uz canyoning. Esmu izvēlējies www.top.si. Saņemam inventāru un dodamies 15 minūšu braucienā, pēc tam vēl 25 minūšu gājienā kalnā augšā līdz starta vietai. Kad nonākam galā tad divu stundu piedzīvojums var sākties. Diemžēl neesmu sagatavojies bildēšanai šāda veida pasākumam(vajadzēja kādu udensizturigu fotoaparatu vai trauku tam), tad nu būs jāiztiek bez bildēm. Ierakstot Youtube canyoning in Bovec var atrast dažus labus video par to ,kas tas ir. Vislabākās sajūtas radās laižoties ar virvi lejā pa 50 m augsto ūdenskritumu. J Sajūtas pēc visā šā fantastiskas! Pēc šī piedzīvojuma izlēmu, ka vēlos vēl kaut ko šodien padarīt šeit. Tā kā ūdens līmenis šogad ir salīdzinoši zems, tad citas ūdens aktivitātes šobrīd ir ģimeņu ar maziem bērniem līmeni, tad viennozīmīg izlemju, ka vakarā dosimies Zip line(nezinu kā Latviski to sauc) piedzīvojumā. Izvēlamies vienīgo šeit piedāvāto variantu www.ziplineslovenia.com . Pasākums iespaidigs un ir katra iztērētā Euro vērts. Īss info- 4 nobraucieni, kopējais garums 2,4 km, ātrums 40-60 km/h, augstums virs zemes- aptuveni 200m. Vnk fantastiski. Tas ir jāizmēģina, nevar aprakstīt. Viss pasākums ilgst aptuveni 2 stundas. Adrenalīna un piedzīvojuma deva šodienai pietiekoša. Vakarā vēl tikai vakariņas, glāze vīna viesnīcas terasē un rīt jau dodamies prom uz Bledu, un tad Ungāriju. Degvielas cenas jau šeit ir daudz patīkamākas kā Itālijā, arī vietējā veikalā cenas jau līdzīgas Latvijas cenām.

Boveca ir apbrīnojams rajons- tik mazā teritorijā tik daudz ko var darīt. Zinu, ka šeit tiešām gribu atgriezties pēc adrenalīna un piedzīvojumiem! Vislabākais laiks tam ir pavasaris vai rudens pēc lietus. Šodiena īpaši karsta- +35 grādi J