Eurotrip, Day 6

Pēdējā diena Itālijā. No rīta aizbraucam apskatīties vēl Veronas arēnu no iekšpuses. Skaisti, un ja padomā kadēļ tika būvēta un kas agrāk šeit notika, tad vēl iespaidīgāk. Pēc tam dodamies uz Bergamo, kur pāris stundas pavadam Orio tirdzniecības centrā, katrs sev sapērk nepieciešamās lietas un dodamies uz viesnīcu- Excelsior San Marko. Atrodas pavisam blakus vecpilsētai, jauka viesnīca, ar labākajām brokastīm visā Itālijas brauciena laikā. Dodamies uz vecpilsētu, izstaigājam to mierīgi, paēdam vienā no centra kafejnīcām, kurā neieteiktu nevienam vairs iegriesties. :) Loti slikta apkalpošana, dzērieni jocīgi, ēdiens ne tas garšīgākais. Atpakaļ uz viesnīcu izmēģinam vēl Zip-lining virs Bergamo, tikai 10 Eur. Un uz viesnīcu- izdzeram veikalā nopirktos vīnus un dodamies uz ārā bāru turpat lejā pie viesnīcas. Ir sestdienas nakts, jauniešu uz ielām daudzām. Izdzeram dažas glāzes, saprotam ka jāiet gulēt. Pēdējā nakts Itālijā. Rīt jau vedu māsu uz lidostu un pats tālāk uz Slovēniju. A un jā- vēl joprojām pāri pa 30 grādiem ārā :). Ir vasara :)