Komentāri un ieteikumi nākamajiem tūristiem! :-)

Mēs bijām Sharm El Sheikh no 22.12. – 02.01. Kūrorts Naama Bay, viesnīca Tropicana Rosseta 4 * HB, visumā normāli, labs numurs trāpījās, bet samērā vienveidīgs ēdiens. Ja brauksiet tagad ziemā, tad paņemiet līdzi kādu džemperi un garās bikses, jo gaiss & ūdens ir +25, bet ātri satumst, vakari vēsi un galvenais liels vējš. Viesnīcu labāk izvēlēties ar apsildāmu baseinu, jo, kaut arī jūrā ļoti silts ūdens, ne visi peldas, vēja dēļ grūti ieiet un iznākt ārā. Protams, peldējāmies! Tas tik padoms salīgajiem  Noteikti vajag kaulēties par cenām. Dzīvojām Naama Bay, līdz Old Market taksis prasīja 7 $, aizbraucām par 3 $ . Turpat Old Market iesaku arī nopirkt to, ko vēlaties vest uz LV, suvenīrus, tējas, dāvanas. Ļoti laba un garšīga ir sarkanā hibiskus ziedu tēja , to pārdod uz svara, citas tējas arī labas, piem., mango. Sievietēm kā dāvanu var vest kvalitatīvas kašmira & zīda lakatus visvisādās krāsās par apmēram 8-10 $. Ekskursiju cenas no vietējām aģentūrām ir lētākas, serviss tas pats – atbrauc pakaļ, aizved un atved. Mēs pirkām visas ekskursijas no tādas RSM vietējās aģentūras, pastaigājoties pa Naama Bay „Jomas ielu” gar jūru, tur ir vairākas, vienā šķērsielā arī manis minētā. Minēšu to ekskursiju cenas, kurās mēs braucām (iekavās cena no sagaidošā gida) : Tiranas sala ar jahtu 20 $ (40) Ar kvadracikliem pa tuksnesi 25 $ (40) Abu Galum dabas parks (kamieļi, ar džipiem pa tuksnesi un snorkelēšana) 50 $ (65) Ras Muhammad dabas parks 25 $ (40) Krāsainais kanjons 35 $ (50) Mozus kalns 33 $ (45) Ja brauc vairāki cilvēki, tad kopumā tie $ salasās un priekš kam tērēt vairāk?  Noteikti vajag redzēt Krāsaino kanjonu, vajag ērtus apavus, staigāšana ir 4 km pa kalniem ar šķēršļu joslām, ļoti interesanti! Noteikti nopērciet ceļojumu apdrošināšanu, lai vai cik labā viesnīcā dzīvo un zobus mazgā ar pudeļu ūdeni, var gadīties visādi...mūsējā ogle un loperamīds nepalīdz! Vajag vietējās zāles (smagākos gadījumos), un, ja nepieciešama ārsta vizīte, tad bez apm. 100 $ neiztikt. 2 šprices un tabletes vēl līdzi. Ja apdrošināšana, tad naudu dabūs atpakaļ. Dzeriet mango un guavas sulas, snorkelēšanas maskas līdzi pasakainajai zemūdens pasaulei un visu uztveriet viegli, gan uzmācīgos vietējos, gan neērtības, netīrību ārpus tūrisma zonām, Ēģipte nav Parīze! Enjoy holidays! :-) Ja ir kādi jautājumi, lūdzu, rakstiet, labprāt atbildēšu! 