Eurotrip, Day 5

No rīta sataisamies un dodamies trīs stundu braucienā uz Venēciju. Bijām Venēcija. Vairāk nav pieminēšanas vērta. Ok, nav tik traki varbūt. Tā jau smuki skati, San Marko laukums utt.. Iebraucot iekšā ir vairākas stāvvietas, jāizvēlas tik kurā gribas atstāt auto. Tālāk nolemjam doties ar kājām uz San Marko. Tā kā man besī tās tūristu kartes ar kuriem visi staigā apkārt, tad arīpaši necenšamies tādu dabūt(kaut gan vēlāk, būtu noderējusi.) Sekojam norādēm uz māju sienām pa visādām mazām, tūristu pārpildītām ieliņām, pēc vairāk kā stundas nonākam San marko laukumā. Iespaidīgi. Atpakaļ nedaudz nomaldamies, klejojam pa Venēcijas ielām, tūristu arī vairs nav tik daudz, mazā sānu ieliņā tālu prom no centra apēdam garšīgāko un arī lētāko picu šī ceļojuma laikā. Pozitīvi- pretēji Milānai, šeit nevienā vieta neredzējām McDonaldu. Ar gondolu neizbraucam- tomēr žēl bija tos 100 Eur. Atrodam stāvvietu, samaksāju 30 Eur(jāmaksā par 24 stundām) un dodamies uz Veronu.

Nopērku lielveikalā vairākus vīnus. Šovakar dzeršu. Vakarā, kad jau tumšs dodamies uz Veronas centru, desmitos vakarā ārā ir +31, patīkami. Skaista pilsēta, nav pārpildīta ar tūristiem, apskatam arēnu, vēl kādu pili, pastaigājam pa vecpilsētu. Pie arēnas vienā no n-tajām kafejnīcām apsēžamies pavakariņot iedzert pa glāzei. Rīt no rīta ieiesim arēnā iekšā paskatīties, šovakar jau pa vēlu.

Dažās dienās būšu izdzēris vairāk vīna, kā pa visu šo gadu kopā :D

Katrā ziņā pilsētas, kurās var atgriezties tikai divatā izbaudīt romantiku vēlu vakarā..