Eurotrip, Day 4

Ir 12 naktī, +22 grādi, sēžu viesnīcas dārzā ar skatu lejā uz Kumo ezeru, dzeru Itāļu mājas baltvīnu..Lieliski pavadīta diena..

No rīta atbraucām uz Kumo ezeru, pirmā pietura pilsētā Argegno. Pats pirmais ko izdaram ir dodamies ar ar vagoniņu- Argegno-Pigra augšā pilsētā. Tikai 4 Eur no cilvēka par biļeti augšā un lejā. Tā kā vagoninam ir pusdienas laiks, tad Pigra nākas pavadīt divas ar pusi stundas, kas istenībā arī nav slikti. Izejam pa vienu meža taku, līdz apskates punktam, kas izrādās ir lieliska piknika vieta ar skatu uz Kumo ezeru. Tik žēl, ka nav mums līdzi nekā priekš piknika. Izstaigājam arī visu Pigra pilsētu, kur parasti laikam tūristi tik bieži neiegriežas. Kad nobraucam ar vagoninu atpakal lejā Argegno un dodamies uz viesnīcu La Grilia, kas ir dažus km no pilsētas uz augšu. Izskatās jauka, maza viesnīciņa, tikai neviens gandrīz nerunā angliski, bet tas netraucē. Nolemjam doties atpakaļ lejā uz Kumo piekrasti. Izdomājam, ka būtu forši noīrēt motorlaivu. Diemžēl šajā laikā visas motorlaivas ir jārezervē vismaz pāris dienas iepriekš, bet mums tiek piedāvātas divvietīgas kanoe laivas par 10 Eur uz 2 stundām. Tomēr labāk nekā nekas, un kā izrādās, lieliski tomēr tas bija. Divas stundas braukājām pa ezeru, apskatījam pāris lieliskās villas, peldējāmies ezera vidū.. Sajūta vnk sireāla- ūdens super silts, peldamies Kumo ezera vidū, apkārt fantastiskas ainavas un ne par ko nav jādomā, kā saka- just chillin’. Kad beidzam ir jau 8 vakarā, sameklējam, kur paēst itāļu picu un dodamies atpakaļ uz viesnīcu. Tur paņemu vēl pudeli vina, ārā lielisks laiks, skats naktī uz Kumo, mazajām izgaismotajām pilsētiņām, uzraktu pāris sms uz LV un viss ir lieliski. Viena no jaukākajām dienām..

Kumo ezers ir fantastisks ar visām tā mazajām pilsētiņām- tāds miers un atslēgšanās no ārpasaules, kaut kas pilnīgi pretējs iepriekšējās dienas Milānai. Rīt brauksim uz Venēciju, Veronu.