Gribas atpakaļ ! ! !

Aprilis,(aptuvena gaisa t +36) Sharm El Sheikha, Radison SAS.... Neama Bay, Hard Rock kafe, snorkelešana, korāļi, uzbazigie ļaudis... Ielas, satiksme, vakara romantika, siltums naktis, kondicionieris hoteli uz pilno... Iegutie paziņas, varbut pat draugi ;) 'Tik gruti iegustama aliņa dzeršana kopa ar melnajiem nakts vidu... :))) aiiiiiiiii, ka ta visa pietrukst.. :) Iekapjot taxi, cena 20 paundi (vai ari ka citi tas deve, par vinu naudinam), jau tuvojoties galapunktam, vaditaja bezkauniba sasniedz kulminaciju:)) 55 paundi:))) "Neama bay pilseta, liela iela, rosiba, tirdznieciba 24h no vietas, McDonalds, kuram es ar brali paiet garam nespejam, bet tomer Coca cola bija drankis un salati ieks BigMac tapat:) Un ka sie laudis var melot, skatidamies tev acis, un sakot u r my friend, I make 4 u a good discount:)) un to vini saka visur, visiem da lai ko jus daritu:))) Suecas kanals, baltais kuteris, daudz, daudz, daudz pretapdeguma krema, saules tveice, salais udens... niršana, bridinajums par koraliem, ja nolauzisi kaut vienu cm, no Egiptes tevi neizlaidis tuvakos 30 gadus, jo tupesi kada no Egiptes bedrem, precizak, cietumiem.. Jo ka apgalvoja kutera apkalpe, koralis, pa 100 gadiem izaug nieka 2-3 cm. Ar naudu ir jamak stradat, tapat ka ar melnajiem, uzbazigajiem tirgoniem... Man tas grutibas nesagadaja, bet mammai un bralim gan, jo vini nemak kulturali pateikt, ei d***t :))) es pratu, pat pratu vinus apchakaret, parmetot viniem tik daudz lietas par preces stavokli.. razotaju (95% razojuma, Turcija) :))) Un nemiet lidzi caurejas zales, nu ja vismaz jus edat kaut kur arpus viesnicas kura jums nav Eiropas virtuve:)) Varu ieteikt, Radison SAS, ***** zvaigznes, dargi bet limenis...