11 dienu ceļojums uz itāliju

1. DIENA. Izbraukšana bija tieši pirms mēneša - 18.10.2007. ap plkst. 12:00 no skolas ar Autobusu. Pēc kādām 40 min bijām jau Lietuvā. Lietuvas daba nekas īpašs. Ja nu vienīgi sāls kalni. Bet ap plkst 17:00 (precīzi neatceros), bijām jau Polijā. Nu jau kautkas neredzēts. Ap 19:00 jau tumšs. Un vairs nav interesanti jo neko neredzēju. Nakts autobusā. 2. DIENA. Ap 02:00, iebraucām Krakovā pie Tropikanas (Polija). Pa nakti dažas izklaides - pabraukāšana ar tuvējā veikala iepirkuma ratiņiem, kāmēr skolotājas guļ. Ap plkst. 03:00 , kāpām atpakaļ autobusā gulēt. No rīta 08:00 devāmies uz ūdens atrakciju parku Tropicana tomēr man šķiet ka Līvu akvaparks ir labāks. Tad ekskursija pa Krakovas vecpilsētu. Daudz interesantas un no seniem laikiem saglabājušās celtnes un arī Pilis. Diezgan grezna pils kas atradās kalnā bija Vāveles Pils, no kuras pagalma varēja redzēt Polijas lielāko upi Vislu. Ap pl. 15:00, braucām tālāk. Iebraucot Čehijā, daba jau vairāk atšķīrās no Latvijas - Kalni. Vakarā bijām Čehijas otrajā lielākajā pilsētā BRNO, kur bija arī Viesnīca. Nakts Viesnīcā. 3. DIENA. No rīta 08:00 priecīgs devos uz zviedru galdu brokastīs. Brokastīm nebij ne vainas. Tad ar autobusu devāmies talāk uz Austriju. Ausrijā skati pa autobusa loga, jau bija iespaidīgāki, Kalni, un interesantas arhitekrūras mājas. Ap 12:00 Vīnē, bijām Šenbrūnas Pilī - nenormāli Grezna pils, ar milzīgu teritoriju. Pēc pils apmeklējuma ēdu kastaņus, līdzīgi kartupeļiem, bet ne tik garšīgi. Tad devāmies ar metro uz Vīnes centru. Kad ieraudzīju Stefana katedrāli, tad bija vnk Wow, kas pa skatu. Ļoti skaista no ārpuses, un iekšā arī ļoti grezna. Vīnes centrā brīvais laiks. Interesanta, moderna un skaista pilsēta. Vīnē uz pašas galvenās ielas kur viss notiek, arī redzējam Kurdu mītiņu, vai kaut ko tml. Albumā man ir Video. Tad ekskursija pa Vīni, redzējām zelta pulksteni, vīnes akadēmiju, un Mozarta pieminekli. Un vēl... . Tad ar metro, devāmies uz stāvlaukumu, un ar autobusu tālāk. Nakts Autobusā. 4. DIENA. Pamodāmies autobusā no rīta, Venēcijā. Tad ar kuģīti devāmies uz galveno venēcijas salu. Šeit venēcijā, jau bija ko redzēt - ejot gar piekrasti, un redzot otrā pusē mājas un kanālus, kas pilni ar gondolām un kuteriem. No rīta venēcijā es staigāju ar kurtku, bija auksts. Protams atkal ekskursija gida pavadībā pa venēciju. Vislabākais skats no kura apskatīt venēciju no Rialto tilta. Pēc tam kad bijām atpakaļ piekrastē uz tās ielas, bija daudz nēģeru kas tirgoja tirgoja Jostas, pulksteņus, somiņas un saulesbrilles. Šajā brīdī es staigāju tikai kreklā, bij ap 23 grādiem. Pa 8 eiro, no nēģera iegādājos itkā īsto GUCCI jostu, kuras sākuma cena bija 15 eiro. Tad ar kuģīti devāmies uz MURANO venēcijas salu, uz stikla pūtēju darbnīcu. Tas bija iespaidīgi ko tas čalis kas tur stādāja varēja uztaisīt no karstas stika masas 5 min. laikā. Interesanti tas ka uz Ūdens, (Adrijas Jūras līcī), ir izveidoti itkā ceļi, kur pat ir zīmes ar ātruma ierobežojumiem. Tad ap plkst. 18:00 devāmies tālāk uz viesnīcu. Viesnīcā bijām ap 23:00. Un nu jau tiešām varēja justies ka esi nonācis dienvidu zemēs, jo gāju ar maiku, un turpat pilsētā aug Palmas. Nakts Viesnīcā. 5. DIENA. Atkal brokastis viesnīcā, bet ne tik labas, kā Čehijā. Steigā uz autobusu, viesnīcā aizmirsu jaku, ko apjēdzu tikai vakarā. Pēc kādas stundas bijām pie brīnumu laukuma. Nu šeit jau bija superīgi, lielas palmas, un vēl visādi interesanta un savdabīgi augi kas neaug, un neaugs pie mums. Brīnumu laukumā ir 3 apskates cienīgi objekti - Batistērija, Katedrāle kam aizmirsu nosaukumu, un slavenais Pizas tornis. Apskatījām šos iespaidīgos un skaistos objektus, un es devos paēst picu. Vēl jāpasaka, tas ka šeit arī bija nēģeri, kas tirgoja to pašu ko venēcijā. Piemēram ROLEX pulkstenis 20 eiro. Kāds no mūsu grupas pateica nēģerim ka tas nav īsts ROLEX, bet viņs spītigi centās iestāstīt ka ir īsts un maksāja 3000 eiro. Vismaz jautri ar tiem nēģeriem Kaulēties. Ejot uz autobusu, no māju pagalmiem kur varēja iebāzt roku cauri sētai, savācām čiekurus, tie tur ir kādas 10x lielāki nekā te. Tad braucām uz Sorento, tas bij diezgan ilgi un nogurdinoši, jo iebraucot sorento kalnainajos serpentīnos, autobuss, brauca vienkārši pārsteidzoši lēni. Bet skats pa autobusa loga, no tāda augstuma naktī uz pilsētu, bija riktīgi ideāls. Ap 23:00 bijām Kempingos. Nakts Kempingā. 6. DIENA. No rīta pieceļoties un izejot ārā skats vnk pasakains - klintis milzīgas, jūra un palmas, un laiks silts. Es tur labprāt pārvāktos dzīvot. Tad sekoja brokastis, un brauciens ar kuģīti uz Kapri Salu. Braucot bija ļoti skaisti skati. Daudz Klintis. Apbraucām riņķi Kapri Salai un otrā salas pusē kapām arā MARINA PICCOLO ostā. Izkāpjot ārā no kuģīša bija forši. Gājām uz Kapri centru, ieliņas tur ir ļoti šauras, bet satiksme diezgan dzīva. No centra devāmies ar pilsētas autobusu kur ir deviņas sēdvietas, uz otru salas pilsētu ANAKAPRI. Šoferi brauc diezgan agresīvi. Un bailīgākā sajūta bij gar klints malu, kur izveidots ceļs, un skatoties lejā ir tā nedaudz baisi. Anakapri, apskatījām Aksela Muntes Villu SAN MIKELA. Tad ar pacēlāju braucām uz salas augstāko virsotni, apmēram 800 metri. Augšā skats iespaidīgs, un pat grūti pateikt kur, beidzās jūra un sākās debesis. No augšas varēja redzēt to ka pārsvarā visas mājas ir baltā krāsā, un vēl daudz skaistus skatus. Biju ģērbies šortos un maikā, jo bija ļoti silts, vismaz priekš mums. No viena vietējā dzirdēju kad man prasa YOU NOT COLD?, nu viņiem laiks nelikās silts, 25 grādi. Kad bijām atpakaļ salas lejasdaļā, pie mazākās salas ostas, tur arī nopeldējāmies, ūdens ļoti dzidrs, bet ļoti sāļs. Tā bija labākā vieta kur biju peldējis. Tad dēvāmies atpakaļ uz kempingu, pa ceļam arī apstājāmies pie Zilās Lagūnas. Labākā ceļojuma diena. Nakts Kempingos. 7. DIENA. Pamodāmies, brokastis, un devāmies tālāk. Šī bija tālākā vieta no mājām - 3043km. Gids mūs iepriecināja, ka šodien plānā ir Pompeja un Vezuvs, un tas ka ceļš līdz tam ir tikai 44km, kas būs jābrauc 2 stundas pa serpentīniem. Vismaz atlika daudz laika skatīties pa logu, un redzēt joprojām interesantus skatus. Pompejos, bij ko redzēt, senais amfitēatris, un vēl daudz kas ko bija apracis vulkāns. Ejot pa pompeju pilsētu, var vien nobrīnīties, cik varena agrāk bijusi šī pilsēta, un nopriecāties par to cik daudz un cik labi, arheologi ir atrakuši šo seno pilsētu. Pēc Pompejas braucām uz Vulkānu Vezuvu, kurš sen sen, bija apracis šo pilsētu. Neskatoties uz to ka no pompejas mierīgi varēja redzēt Vezuvu, mēs vienalga braucām vismaz stundu. Braucot augšā un pie vulkāna pakājes, var redzēt, kad šeit ir aizmirsts par atkrituu izvešanu, jo atkritumi tur bija diezgan lielās kaudzēs. Turpinot ceļu augšā, pavērās aizvien labāks skats uz pilsētu, un redzējām arī sakaltušo lavu. Apmēram 1000 m augstumā ir stāvvieta, un tālāk uz pašu augšu jādodas kājām. Pašā virsotnē 1280m , bija pats labākais skats ko esu redzējis, un pēc brīža arī vulkāna krāteri apņēma mākonis, nu tur vnk kolosāli ir, jo redzēt nevar ne pilsētu lejā, jo visapkārt migla, un var aplūkot vulkāna krāteri. Vulkāns, bija super, kaut te pat Latvijā arī tāds būtu. Pēc šīs dienas ekskursijas braucām uz viesnīcu netālu no Romas. Nakts Viesnīcā. 8. DIENA. No rīta esam Romā. Nākas Pārģērbties tepat pie autobusa stāvlaukumā, jo savādāk es netiktu iekšā vatikānā. Tur nedrīkst iet ar šortiem, minisvārkiem, maikām bez piedurknēm, un topiņiem. Pie vatikāna bija diezgan milzīga rinda, bet nebija nemaz tik ilgi jāgaida, kad bijām iekšā pašā vatikānā. Iekšā ļoti grezni, un daudz dažādu skaistu mākslas darbu. Pēc Vatikāna braucām uz Kolizeju, izstaigājām Kolizeju, arī visai iespaidīga celtne. Tā kā Romā šajā dienā lija, visapkārt bija nēģeri kas tirgo lietussargus pa 2 eiro. Un Romā mums brīvais laiks bija apmēram 5 stundas - pietiekami, pat pa daudz. Uz vienas no galvenajām ielām varēja izstaigāt un pamielot acis tādos veikalos kā - GUCCI, DOLCE & GABANNA, CALVIN KLEIN, HUGO BOSS, un citos. Šajos veikalos bija tikai oriģinālās preces, kur mēs protams nekaulējāmies. Dienu pavadījām Romā, un vakarā sākas ceļs uz mājām. Nakts autobusā. 9. DIENA. No rīta pamodāmies braucošā autobusā, jau atkal austrijā. Braucām, braucām, ā cik garlaicīgi. Tagad jau Čehija. Čehijā bijām atkal tajā pašā viesnīcā, ap plkst. 13:00. Tad ekskursija pa BRNO, diemžēl nokavēju, un devos uz pilsētas centru viens pats. Sajaucu puses, un ar tramvaju aizbraucu uz otru pilsētas pusi. No tramvaja jau visi izkāpa, es paliku viens, sēdēju kādas 5 min, līdz šoferis pienāca un kautko ko teica čehiski, pateicu pa angliski ka nesaprotu. Tad tramvajs apgriezās un devās uz Centru, es nezinādams izkāpu arā 3 pieturā aiz tās kurā iekāpu. Pa angliski prasīju vietējiem kur ir centrs, bet reti kurš saprot tur angļu val. Tad viens vietējais pateica ka vēl uz priekšu jāiet 30 min. Gāju, gāju , un skatījos apkārt, arī diezgan interesanta pilsēta. Centrā satiku dažus no savas grupas, un tad pa zaķi ar tramvaju braucām atpakaļ uz viesnīcu. Nakts viesnīcā. 10. DIENA. Rīts. Brokastis - zviedru galds. Visu dienu pavadījām ceļā uz mājām, čehija- polija. Nakts autobusā. 11. DIENA. Un ap plkst 04:30 bijām atpakaļ pie skolas. IETEIKUMI BRAUCOT UZ ITĀLIJU. *Kad iet runa par nēģeriem, nesaukt viņus par nēģeriem (to var gadīties ka sapratīs), bet gan par melnajiem. *Ja kafejnīcā iegādājaties kādu tēju vai kafiju, nu to ko mierīgi var notiesāt stāvot kājās, labāk pastāvēt, nevis sēsties, jo pasēdēšana var izmaksāt padārgi, jo jūs iespējams sēžat potenciālā apmeklētāja vietā. *Naudu paņemt tomēr labāk vairāk, jo cenas ir apmēram tādas - es pirku bulciņu pa 2.50 eiro, jeb 1.70 Ls. *Ja nēģeris ko piedāvā pirkt, obligāti kaulējies. Cenu var samazināt pat uz pusi. KOPSAVILKUMS Ceļojums, man ļoti patika, ir daudz ko atcerēties, un uz itāliju ieteiktu aizbrauk katram, jo tā ir arī daudz saistīta ar pasaules vēsturi. Forši bija arī tas ka katrā valstī tiku paēst uz McDonaldu. Ne velti Itālija ir viena no populārākajām ceļojumu valstīm. Bildes un video man galerijā. :)