Brēmene (tikai tehniskas dabas piezīme)

Atvainojos par savu slinkumu, jo pirmās "uzrāviena" dienas pēc ceļojuma pārgājušas un garakam aprakstam enerģijas pietrūkst. TRAMVAJS No lidmašīnas izkāpj tūristes. Sekojot norādēm, dodas lidostā pie stenda, kur iegādās tranvaja biļetes (2.10 eiro). Tālāk viņu ceļš ved uz tramvaja pieturu, kur veiksmīgi tiek atrasts tramvajs, kurā iekāpj. Un tad sākas atrakcija. Berlīnes pieredzes vadīta, droši saku, ka šitās biļetītes noteikti kaut kur jākompostrē. Pārējās notic manam autoritatīvajam tonim un tā drasējam pa vagonu meklējot to mistisko spraudziņu, kurā biļetītes apprintētu. Nav. Nav. Nav. Tajā aparātā, kur pēc izmēra biļetīti varētu iebāzt, skaidri norādīts, ka jāievieto kartes, lai samaksātu par braucienu un nekāda printēšana nenotiek. hmmm.... Aparātā, kas izskatās līdzīgs Rīgas tramvaju kopostrētājiem biļeti iebāzt nevar, jo tā ir par lielu un elementāri nelien iekšā. Izmēģinamies šā vai tā, bet beigās ejam runāt ar aborigēniem. Tie viegli smaidīdami (laikam šī ir štata atrakcija lidostas tramvajā) mums parāda PAREIZO METODI. Tagad uzmanību: biļete ir JĀPĀRLOKA un tad jāieliek kompostrēšanai mazajā oranžajā kastītē!!!!!!!!!