Cirava

Cirava ir vieta kur vienmeer atgriezties...Tā ir vieta, kur atrodas Chando ciems un arī lielākais ciems ar nepilniem 5000 iedzīvotāju. Pēc tās informācijas, kas ir manaa rīcībā, kā arī pēc skatiem no augšas, secinu, ka šīs ciems nav tik līdzens kā Dunalka . Pēc ceļojuma plāna man šeit paredzēts brīvs vakars šovakar, rīt es dodos ekskursijā pa Ciravu un rīt vakarā pārlidoju uz nākošo ciemu Dzervi. Lidostā mani sagaida ciema pārstāvis Mr.Chander un paziņo man pirmo pārsteigumu jeb izmaiņas. Pa šo laiku, kamēr es dzīvoju pa centru, ir mainīts rītdienas reisa laiks un tas ir pārcelts agrāk. Man tas nozīmē, ka rītdienas ekskursija paredzētajā visas dienas apjomā nav iespējama. Situācija ir pietiekami dramatiska, jo tā vienkārši pavadīt tās stundas, kuras ir manaa rīcībā tāpat vien, nav ne mazākās vēlēšanās. Šajā situācijā man tiek piedāvāts šovakar doties vakara ekskursijā pa vieteejaam fermaam, par to maksājot atsevišķi, rīt no rīta doties vēl vienā pusdienas ekskursijā par vieteejo zaģētavu un rīt pēc pārlidojuma jau uz nākošā Ciemu vēl vienā pusdienas ekskursijā. Lēmuma pieņemšanai daudz laika nav, pareizāk sakot nav vispār, jo man pasaka jau uzreiz- līdz Ciravas otram galam es aizbraukšu pa gaismu, bet atpakaļ jau brauksim pa tumsu. Gulēšu kaut kaadaas mājās, par naudu arī domāšu tur. Ātri piebraucu pie viesnīcas, ātri nokārtoju reģistrāciju, gandrīz iemetu savas somas viesnīcas numurā, paņēmu alus pudeles un fotoaparātu un braucu. Vēl pavisam nesen, pirms pāris stundām es biju pilnīgā čuhnjā uz kuras bija pāris atsevišķas točkas. Tagad, dažas stundas vēlāk es lēnām, bet nenovēršami braucu , kur ir salīdzināmi ar Dunalkas točkām pēc piedavājuma un klāsta, bet nav salīdzināmi ne ar ko .. to dzērienu daudzveidību, kura mūsu spējas saprast to, ko mēs dzeram, vienkārši sagrāva.