Galapunkts- Melnā jūra

Mēģināšu es arī uzrakstīt par savu ceļojumu, bet esmu slikts literāts, bet normāli fotografēju, tāpēc mazāk vārdu, vairāk bilžu būs :) Ceļojuma galamērķis tika nosprausts- Melnā jūra Rumānijā. Braucām trijatā ar Dodge Grand Caravan- 3,8l gāze.Savu stāstu sadalīšu daļās:1. Ko ņemu vērā pirms ceļojuma2. Ceļi3. Naktsmītnes un kaut kas no redzētā pa dienu. Vietām, kuras manuprāt ir nozīmīgas un noderēs citiem ceļojumos zem foto ir vietas punkta norāde navigatorā 1. Ko ņemu vērā pirms ceļojuma LAMB apdrošināju auto uz evakuatora pakalpojumiem. 45 Ls apdrošināšana un biedra karte. Bukarestē dabuju izmantot pakalpojumu. Pie valdības nama mans noģība un nerādīja nekādas elektrodzīvības pazīmes. Sazvanīju Latvijas LAMB un pēc 2 st biju jaf uz Rumāņu evakuatora. 103 eiro izdevumi, ko apdrošināšana sedz. Vēl NVD (nacionālais veselības dienests Cēsu ielā 31, K-3, tel. 67043700 ) izņēmu EIROPAS VESELĪBAS APDROŠINĀŠANAS KARTI, kas paredz saņemt valsts garantēto neatliekamo, vai nepieciešamo veselības aprūpi Eirosavienībā, Islandē, Norvēģijā, Zviedrijā un Lihtenšteinā. Kļūdu izdarīju, kad iedzinu auto servisā pirms izbraukšanas, kaut gan pieteicu, ka braukšu 5000 km pa kalniem. Vainas, kuras pateicu, novērsa, bet mašīnu nepārskatīja, un pēc pirmās dienas, kad braucu pa kalniem biju spiests griezties servisā un remontēt... bet dusmīgs galarezultātā nebiju, jo tur remonts izmaksāja 50 Ls lētāk, nekā tāds pat Latvijā. Pāris v3. Naktsmītnesārdos par servisu. Bija priekšzīmīgi tīrs, meistars atrada man laiku, detaļas sagādāja pa nakti. Noteiktā laikā no rīta sāka mana auto remontu :) 2. Ceļi Braucu pa Rumānijas ceļiem, un domāju, diez ko tie aprakstu veidotāji bija ņēmuši par piemēru, ar ko salīdzināja Rumānijas ceļus. Tieši tādi, kā pie mums Latvijā. Neizjutu nekur diskomfortu, izņēmums auto maģistrāle (mums tādu pat naf). Mazās vietiņas, kur pieturēt varēja, bija netīras, bet to netīrību nu nekādi nevar salīdzināt ar piegānītajiem pieRīgas mežiem :D . Tāpēc dodoties uz Rumāniju, iedomājaties, ka brauciet Latvijai riņķī pa pierobežu no kāda Rīgas mikrorajona :D , sajūtas tādas pat, bet nebūs putekļu. 3. Naktsmītnes un kaut kas no redzētā pa dienu. Kā parasti pa dienu redzējām kempingus, bet pievakarē (zakon podlostji) tie nerādījās, tāpēc katrai naktsmītnei došu savu aprakstu ar norādēm- varbūt tieši tās noderēs :) * Pirmā nakts tiek pavadīta pie stūres velkot cauri Polijai. Naktī gāzi gandrīz nekur netirgo, un kur tirgo, tur tikai par poļu naudiņām privātie. Kuriozi iznāca, pielēju pilnu bāku, dodu karti, šamējais šokā, sāka kliegt, ka sauks policiju... ilgi gāja, kamēr ieskaidroju, ka nebēgšu, bet lai izstāsta, kur atrodas tuvākais bankomāts un ka viens sēdēs ķīlā :D No rīta birstalā pāedam un velkam tālāk uz Oradeu. Pārbraucot pāri Slovākijas robežai sāku skatīt kartē, kur atrodos, un uzskatu Polijas dienvidaustrumu galā ceļus apzīmētus ar zaļu svītru- gleznainās ainavas... pieņemam lēmumu iztaisīt tur apli un griežam uz riņķi.
Pamielojuši acis ar jaukajām ainavām, apturam Ustrzyki Dolne, kur redzam braucam vilcieniņu, bet esam par vēlu, lai pagūtu ar to pavizinātiet.