--==Itālija-Slovēnija-Horvātija_2012 - Day03==--

Day 03 – piektdiena

7:30 – Tētis pamostas, pirmais alus uz balkona ar skatu uz pretējo kaimiņu, kurš nodarbojas ar malkas biznesu un kura „kariņam” pēkšņi izbeidzas gāze. :) Brokastojam savā istabiņā.

9:20 – Atvadu fotosesija ar pansijas saimnieci Milku. Vizītkarte, silti iesakām – Milka Vukinovič – Nikšic-Cerovac 90b, Slunj, Croatia. vuky.zd@gmail.com 300 HKR – 3 personām. Un sacienā ar sļivoviču. :)

10:00 – Iebraucam Pļitvicas ezeru stāvlaukumā. Diezgan liels bardaciņš, kamēr atrodam kur nolikt auto. Stāvlaukums pēc 6 gadiem ir pārvērties līdz nepazīšanai. Šis viss bardaciņš jau ir pieejams desmitos no rīta. Iegādājamies ieejas biļetes, uzpildām ūdens krājumus un dodamies ezeros.

14:00 – Izbraucam no iespaidiem ezeriem, kuros pavadītas iespaidiem bagātas 4 stundas. Šo visu arī īsti nevar aprakstīt. Tie kas ir bijuši, zina. Tie kas nav bijuši – vajag tur būt!!! Man šī jau ir otrā reize un attiecīgi tika izvēlēts cits ezeru apskates maršruts, kurš manu Pļitvicas ezeru apmeklēšanas tūri padarīja par perfektu, jo esmu tagad redzējis visas nacionālā parka daļas un daudz ezeru kaskādes. Jebkurā gadījumā esam noguruši un daudz ūdens izdzēruši. Nākamais mērķis ir sātīgi paēst kādā tradicionālā horvātu ceļmalas krodziņā.

15:14 – Esam sātīgi paēduši jau pieminētajā tradicionālajā horvātu ceļmalas restorāniņā. Šo vietu atcerējos pēc 6 gadiem un uzreiz liku mierā auto, lai baudītu lielo gaļas plati un citus restorāna piedāvātos labumus. Tālāk turpinām ceļu pa autostrādi ar mērķi sasniegt jūru pie Trogiras, kas ir netālu no Splitas.

17:00 – Ap pieciem esam Trogirā, piekrastes pilsēta, kura sastāv no sauszemes daļas un salas. Kā Mamma saka – „Pilsēta baltā marmorā pie Adrijas jūras”. Super! Skaista, balta pilsēta, ar jūru pa vidu un daudz glauniem kuģiem un jahtām. Pārbraucam uz salas daļu un veicam nelielu salas apceļošanu pa galveno ceļu, kurš ved apkārt un cauri salai. Ļooooti šauras ielas, nākas apstāties, lai palaistu pretimbraucošos, kā arī ļoti uzmanīt Forda spoguļus. Pilsēta un tai piederošā sala ir ļoti pārpildīta ar tūristiem. Attiecīgi secinām, ka šeit mums tā baigi nepatīk, attiecīgi dzenamies atkal uz sauszemi un stūrējam uz Splitas/Dubrovņiku pusi.

19:30 – Iebraucam Interspar lielveikalā, lai iegūtu proviantu un vakariņas. Pēc aptuveni stundiņas esam no veikala ārā un dodamies tālāk pa piekrastes ceļu. Protams, ka visu laiku labajā pusē mūs lutina Adrijas jūra ar saviem burvīgajiem skatiem un jūras gaisu. Super. Sākam pētīt potenciālās guļvietas. Nepārtraukti ielas malās ir SOBA/ZIMMER/ROOM piedāvājumi sākot no vienkārša uzraksta uz A4 lapas un beidzot ar LED izgaismotām reklāmām, kurās vērojamas četras zvaigznes un apartamentu nosaukums.

21:00 – Esam beidzot atraduši savu šīvakara apmešanās vietu. http://goo.gl/maps/xdm9 Protams, ka skatījāmies piedāvājumus Adrijas jūras pusē. Labi, ka tā, jo par salīdzinoši augstiem 80 EUR esam tikuši pie trīsvietīga numuriņa otrajā stāvā ar balkonu, kurš mums piedāvā skatu uz Adrijas jūru caur palmām. Kā Mamma teica – „Es ģībstu, bet labi, ka sēžu uz balkona!!” :) Mēs ar Tēti uzreiz ielecām peldšortos un devāmies uz jūru ievērtēt ūdeni. Super kaifīgi!!! Piebildīšu, ka pludmale sākās apmēram 15 metrus no mūsu balkona. :) NICE!! Pašreiz sēžam uz balkona, malkojam dzērienus, sazvanāmies caur Skype ar mājiniekiem un baudām jūras dzestro gaisu kā arī Horvātijas gaļas un maizes izstrādājumus. Arlabunakti!