Bulgārija - tas ir forši!

Brīnišķīgi kalni, lielisks vīns, senas pilsētas un.. Bulgārija. Nē, līdz pat brauciena sākumam mums likās, ka tās ir nesavienojamas lietas. Mans Bulgārijas stereotips vienmēr ir bijis postpadomju Zelta smiltis, stiprinātais vīns Kagors no lielveikala viszemākā plaukta un nekustamā īpašuma burbuļa laikā sabūvēti apartamenti pie jūras, kuri tā arī nav sagaidījuši savus saimniekus no Latvijas.

Tā vien likās, ka stereotipi apstiprināsies. Saulainais krasts (dēvēts arī par Sunny Beach, Solnecnij bereg, Slanchev bryag) mūs sagaidīja ar milzu viesnīcu korpusiem, pirmskrīzes laikā nepabeigtu celtniecību un atpūtnieku bariem.

To redzot patiesi priecājāmies par savu oāzi - viesnīcu Yalta, kas bija izvietojusies kilometru aiz pilsētas, kāda vēl neapbūvēta klajuma malā.

Nolēmām doties ekspedīcijā - 8 km pārgājienā gar visu piekrasti, lai meklētu Saulainā krasta burvību.

Ar Saulaino krastu tomēr viss izrādījās kārtībā. Tā bija tāda interesanti strādājoša ekosistēma. Bija skaisti saulessargi, bija peldētāji un saulē gulētāji, un bija garšīgu produktu pienesēji (vārīta kukurūza, ogas un augļi, ņam ņam...)