Hurgada novebrī un ķibele ar viesnīcām.

Tik ilgi sapņoju un gaidīju un beidzot bija pienākusi diena, kad varējām doties ceļā uz Ēģipti. ceļš ilga 4h un 40 min. lidojām virs Lietuvas, Baltkrievijas, Ukrainas, Rumānijas,Melnās jūras, Stambulas, Antālijas u.c. augšā bija -50 grādi. vēsi..lidojums jauks.. pa laogu skats arī skaists (it īpaši virs Turcijas). Ieejot lidostā tur valda pilnīgs haoss.Visi kko bļauj, cilvēku vesels okeaans, kkādas nesaprotamas rindas, kuras ir bez maz vai kilometra garumā. VIESNĪCAS izpeldot cauri tam visam bardakam un izejot visas atlikušās pārbaudes dodamies meklēt autobusu, kuram BŪTU mūs JAAIZVED uz mūsu apmaksāto viesnīcu ( šeit arī sākas visa jautrība). sniedzam voucheru tez tour darbiniekam, kurš nosvītro mūsu apmaksātās viesnīcas nosaukumu ( ROMA, kura atrodas pašā Hurgadas centrā un ir 15 minūšu braucienā no lidostas) un uzraksta ar roku "Nifertari" pavisam mums nedzirdēts viesnīcas nosaukums. sākām protestēt, taču arābi tauta viltīga. Visi saka: "es neko nezinu, tā nav mana problēma u.tt. " Šis tez tour pārstāvis rupji kko nobubināja : "2 naktis, 42. autobus" sapratām ka tas ir kkas līdzīgs "atšujies" . Pieļāvām domu, ka šī Nefertari atrodas blakus Romai vai kkaa tamlīdzīgi , taču , kad autobus sāka braukt tuksneša virzienā 2 h mēs sajutāmies ne īpaši labi. Autobus apstājās pie viesnīcas tuksneša vidū! tikai jūra, tuksnesis un viena pati viesnīca. viesnīca patiesību sakot, ļoti laba, skaista pludmale, nummuriņi pieņemami, vestibils un arī viesnīcas ārpuse ļoti skaisti, jurā, kura atradās pie paša mūsu nummuriņa, bija neaprakstāmi skaisti koraļi un arī zivtiņas. tas vnk ir jāredz, jo tas patiešam bija neaprakstāms skaistums. ēdināšana bija briesmīga. tātad vēljoprojām palika neatrisināta mūsu problēma ar viesnīcu, jo gribējām tikt uz pilsētu (kā nekā jau 4 sāk rietēt saule un tad ne pie jūras, ne tuksnesī vairs darīt nav ko). Ar lielām pūlēm pierunājām gidu, lai viņš mums sagādā autobusu, kurš mūs aizvestu uz turieni, kur mums būtu jābūt ( ROMA).Gids teica ka jābūt nākamās dienas plkst. 12.00 vestibilā. labi..esam 12 vestibilā. atslēgas jau nodotas ar visām mantām gaidam autobusu, jau paiet stunda, kad viesnīcā ieiet pavicam citas valsts tez tour pārstāvji,tikai pateicoties kuriem mēs nokļuvām Romā, jo tieši viņi piezvanīja šoverim,kurš atbrauca mums pakaļ pec 1,5 stundām. (tātad patiesībā nekādam autobusam pēc mums nebija jābūt, mums bija stipri paveicies, ka satikām šos tez tour pātrstāvjus). pēc 2 h braukšanas nonākam Romā. Mums jau bija nojausma , ka Romā brīvu nummuru nav, tādēļ puse no mūsu kompānijas (kopā mēs bijām 6) tūdaļpat devās uz tez tour biroju, kursh atradās tieši pretī Romai. Pēc 3h stundu tukšas sēdēšanas Romas vestibilā ,beidzot atnāca puse no mūsējiem kopā ar tez tour pārstāvi (baigi labā tantiņa).Viņi mums paziņoja, ka Romā 100% mēs nevarēsim apmesties ( it kā viesnīca čakare cilvēkus) tādēļ mums piedāvāja variantu apmesties 3* viesnīca Hora palace (ROMA IR 4 *) , kura artodas Hurgadā. :) šim variantam `tudaļ piekritām. Jāatzīst , ka arī šī viesnīca mani pilnībā apmierināja, kaut arī jūra šeit nebija tik fantastiski skaista kā tuksneša viesnīcā,toties šeit bija labāka ēdināšana, bet tik un tā nebija diezko spoža.Šī viesnīca bija vienkāršāka (ne tik grezna) par iepriekšējo, taču bija labi. viss ko sirds varēja kārot : jūra, baseins (kurā nežēlīgi auksts ūdens), pilsēta. KAIRA. brauciens ilga 8 stundas un brauca aptuveni 30 autobusi kopā.brauciens diezgan nomocoš.bijām Kairas muzejā, kurš diežēl uz manīm lielu iespaidu neatstāja, tad bijām smaržu veikalā ( smaržas es pirkt neieteiktu, jo tās ir veidotas eļļu pama`ta, un atstās netīrus traipus uz drēbēm), tad visbeidzot piramīdas! tās gan mani iespaidoja! tās ir jāredz! :) un noslēgumā bija nenormāli dārgs juvelier izstrādājumu veikals. DŽIPS SAFARI. izbraucām cauri tuksnesim ar džipiņu un paviesojāmies pie Beduīniem - cilvēki, kas dzīvo tuksnesī.viņiem nav ne tv, ne datora, ne telefona. Viņi atsakās no civilizācijas! bet tie kalni ir patiešām skaisti! Ja brauksiet ar kamieļiem , tad esiet ļoti uzmanīgi brīžos kad kamielis sēžas un ceļas augšā - var mierīgi tam pārlidot pāri. KORAĻU RIFI izbrauciens ar tādu kā jahtu. mums atļāva izplunčāties trijās vietās, kur varējām apskatīt gan koraļļus, gan zivtiņas, kuras tur ir tieši tādas kā bildītēs!! tieši tik pat spilgtas un skaistas!! taču redzētais mani nepārsteidza, jo to jau biju redzējusi "Nefertari" jūrā. kopumā ar ceļojumu esmu ļoti apmierināta par spīti tām problēmām ar kurām sastapāmies un patērētajiem nerviem , ko prasīja šīs problēmas atrisināšana. p.S atvainojos par gramatiskajām kļūdām.