Roadtrip day 10

Tātad vakarā izdomājām, ka tomēr būtu jāaiziet paēst tādas vēlās vakariņas. Laiks bija ap 21:00, kad kustējām ārā no apartamentiem. Izgājām uz vienu no lielām ielām un izdomājām šoreiz iet uz ielas otru pusi. Ieraudzījām vienu zolīdu restorānu ar āra terasi. Pasūtījām vakariņas un dzērienus. Bildēs jūs redzēsiet, ko nozīmē kad pasūta Jack Daniels ar ābolu sulu un ledu. Tātad viņš atnes vienā glāzē Jack Daniels, otrā atnes ābolu sulu un trešajā ledu - diezgan smieklīgi izskatījās :D .. Kā jau teicu, sajūta ir tāda ka Ungārija pa kādiem 5 gadiem praktiski visā atpaliek no Latvijas. No sākuma pieņem pasūtījumu viens viesmīlis, atnes otrs, rēķinu atnes 3. Un kamēr tu ēd vēl kādi 3 pienāk un kko piekasās - itkā viss saprotams, neviens sliktu nevēlēdams, gribēdams tikai labu, bet tā uzbāšanās kaitina. Vēl izbrīnu radīja, kad ar auto piebrauca kautkāda sieviete un gāja pa restorānu tirgot puķes :D Ejot mājupceļā satikām viņu jau ejot ārā no cita bāra :D Braukā pa restorāniem un mēģina nogrūzt kādam savas puķes. No rīta izčekojāmies no apartamentiem jau plkst 07:00, jo kādam kautkur bija jāsteidzās, devāmies uz Poliju. Vēl esot Budapeštā iebraucām pabrokastot vienā no benzīntankiem. Izbesīja vecene, kura angliski ne vārda nesaprot un nemaz necenšās, galīgi viņai pofig bija. No rīta sabojāja garstāvokli. Iebraucām citā, tur mūs saprata, pabrokastojām un devāmies tālāk. Iebraucām Slovākijā - samaksājām par bāni 10 eiro. Smieklīgākais tas, ka pa to bāni mums vajadzēja braukt 5 km. Tātad kilometrā 2 eiro :D Laikam dārgākais bānis pasaulē :D .. Tālāk ceļš gāja caur anormāliem kalniem - kā jau Slovākija. Gāze / bremze visu laiku. Galu galā iebraucām Polijā. Izbesīja tas, ka daudzās vietās Polijā nevarēja maksāt ar karti. Polijas ceļi riktīgi izbesīja. Šoreiz 700 km nobraucām 13 stundās, jo visu laiku vilkāmies vai nu caur kalniem, vai nu Polijā pa visādiem remontiem / pilsētām vai visādiem debīliem ceļiem. Pus ceļu gulēju, pārējo pus ceļu nenormāli rēcām kārtējo reizi. Beigās ievācāmies hotelī Waršavā - Hotel Gramada. Nu tāds, es teiktu PSRS stila hotelis. Itkā nav slikts, bet vecās dušas, numuriņos vecas gultas, vecas mēbeles. Itkā kautkāds remonts ir taisīts, bet tāds vienalga nemūsdienīgs :D Wifi katram numuram ir jāzvana uz recepciju un jāprasa piekļuvi. Tātad katram iedod uz numuru kodu. Un tā kā es to kodu ievadīju portatīvajā, tad Mārtiņš caur planšetnieku vairs nevarēja ieiet netā :D .. Otro reizi es šo hoteli neņemšu točna. Pavazājāmies mazliet pa Waršavu. Tāda smuka, moderna pilsēta. Paēdām, un devāmies atpakaļ uz apartamentiem. Atkal pus stundu parēcām par apartamentiem, tagad skatamies 1. baltijskij kanal ziņas un drīz dosimies gulēt, jo rīt atkal, nezinam priekškam, jāceļās 06:30 no rīta un jāskrien kautkur. Bet nu, vismaz priecē, ka rīt jau būšu Latvijā :P Takšto savējie, līdz rītdienai, vakarā - tiekamies ;)