Roadtrip day 9

Tātad nogulējām šodien līdz kādiem 11tiem vismaz. Pamodāmies un devāmies apskatīt pilsētas arhitektūro daļu - izdomājām šodienas dienu veltīt apskates objektiem. 10 metrus no viesnīcas atrodas lielveikals un izdomājām iet tam cauri, jo kad ārā ir +36, patīkamāk ir uzturēties kondicionētās telpās. Nu bija doma tikai iziet cauri, bet beigās iestrēgām uz kādām 2 stundām, jo es sapirku sev drēbes :D Un tad izdomājām tanī pašā tirdzniecības centrā arī paēst. Šeit sākās smieklu deva. Noejot garām vairākiem restorāniem/ēstuvēm/kebabiem - nezinam kapēc iekrita tieši viens mums acīs. Sāksim ar to, ka atkal neviens neko nerubī angliski. 2. Pasūtījām komplektu - tas bija kautkāds kebabs un komplektā ietilpa kebabs, frī, un dzēriens. Protams viņa neko nesaprata un iedeva mums vienkārši kebabu - tas ir 3. Tātad 4. ir tas, ka tas kebabs bija bez gaļas :D 5. MĒS SĒDĒJĀM KEBABNĪCĀ UN DOMĀJĀM, KUR LAI AIZIET PAĒST :D Kā teica Mārtiņš : " Žēl, ka nav pildspalvas. Gribēju uzrakstīt viņām uz lapiņas : Haven't see so much shit in one place" Es gar zemi no šī teikuma :D Nu tad nokodāmies no kebaba mazu gabalu un tā viņu arī tur nometām un aizgājām. Nolikām viesnīcā iepirktās drēbes, devāmies uz pilsētu paēst. Paēdām, samainījām valūtu, lai varētu kautko arī pie vietējiem čurbaniem nopirkt :D Nu tad gar upi, lēnām ejot, līdz parlamenta ēkai, mēs netīšām aizgājām galīgi tālu no aparatamentiem. Un tālāk atkal sākas humors. Protams ejot garām skaistai, jaunai, jaukai meitenei, kura piedāvā visiem Sightseeing tours, nevarēju neapstāties un neparunāt ar viņu :D .. Viņa iedeva kautkādu bukletu, kur bija apskates objekti, kurus vērts apmeklēt. Nu un protams man pēc bildes iepatikās Brīvības statuja. Nu kartē izskatījās 10 minūtes, ko iet, bet beigās izrādījās vismaz visas 40 :D .. Galu galā apskatījām statuju, pilis apkārt, parkus un devāmies pa citu ceļu mājup. Nežēlīgi garš gabals :D Sanāk vienu pilsētas krastu mēs esam apgājuši pilnīgi apkārt no vienas puses, līdz otrai. Varētu būt vismaz kādi 20 km ar kājām. Protams pa ceļam nonstop smējāmies par visādiem sīkumiem - kā vienmēr. Iespaidi pilnīgi pretēji vakardienai. Vakarā pilns ar gopāriem/čurbaniem, izskatās, ka katrs 3. uz tevi skatās tā, itkā no kabatas gribētu tev maku izvilkt. Bet pa dienu tā nenotiek. Pa dienu viss mierīgi un jauki - tādu cilvēku vispār neredzējām. Ļoti skaista arhitektūra, praktiski uz katra stūra ir kāds piemineklis. Ja kādam patīk ceļot tieši arhitektūras dēļ - tad Budapešta ir attiecīgā pilsēta, kur jābrauc. Bet es nekad šeit speciāli 2. reizi nebraukšu, tikai, ja nāksies garām cauri braucot. Mani iespaidi - tāda netīra valsts, ar man nepieņemamu tautu, katrs 2. stūris ir apmīzts, angliski reti kur kāds ko saprot. Nu ko, pēc apmeklētas dušas kājas pamazām sāk attiet no noguruma. Pie mums palika aukstāks - tagad ir +34 grādi. Pie viesnīcas atradām barčiku, drīz dosimies iedzert pāris aliņus vai kokčus - kā nekā šodien ir pēdējā diena Budapeštā, rīt mēs braucam uz Varšavu (Polija). Ciao draugi, rīt vakarā (ja viesnīcā būs pieejams wi-fi) būs stāsts par ceļu no Budapeštas līdz Varšavai un iespaidi par to.