Roadtrip day 7

Tātad šorīt pamodāmies 07:00. Nu drīzāk mani pamodināja 07:20 - kā vienmēr guļu līdz pēdējam :D Pa nakti odi mani vairākas reizes modināja un koda. Nācās izmantot daudz krievu vārdus :D Vairākas reizes cēlos, jo viss kasījās, kad šie 'jaukie' parazīti mani bija jau sakoduši .. Pabrokastojām un devāmies uz Vodices centru (no turienes atiet kuģis uz KRKA dabas parku). Uzkāpām uz klaja, sākām kuģot. Nēnormāli labi skati pa ceļam līdz dabas parkam. Redzējām arī no jūras krastu, kur parasti ejam peldēt. Kuģis mauc starp dažādām saliņām, zem vairākiem tiltiem, apkārt klintis. BIldēs redzams. Nu un kā jau paredzēts 11:00 bijām KRKA nacionālajā parkā. Sistēma gan nepārdomāta. Biļeti kuģim iepriekšējā dienā mēs jau nopirkām Vodices infocentrā, bet KRKA biļete jāpērk uz vietas. Nu un kopā ar mūsu kuģi uz turieni vienlaikus atlaida vēl 3. Stāvējām 25 minūtes rindā. Kasē strādā 2 sievietes, a tie, kas pārbauda biļetes vesela kaudze :D Manuprāt bij jābūt otrādi. Bet nu pērkot biļeti, mums paprasīja no kuras valsts esam, un uzreiz piedāvāja vai nevajag brošūru ar informāciju krievu valodā. Kā teica Mārtiņš, laikam iegūglēja LATVIA, ieraudzīja, ka blakus ir RUSSIA un saprata, ka krieviski jāpiedāvā :D Vēl, kad norēķinājāmies par biļeti viņa latviski pateica Paldies :D Nu tad beidzot tikām iekšā parkā. Brīvā laika mums bija 2 ar pus stundas - bet pilnīgi pietiekoši. Parkam mīnuss tāds, ka iekšā toletes ir maksas. Tā jau samaksā par ieeju no personas 10 ls, vēl par toleti jāmaksā :D Pats krutākais, ka dodoties uz priekšu ieraudzījām ūdenskritumu - Skradinski buk, kur lejā peldējās ļoti daudz cilvēku. Nu un protams bija liela svelme un mēs pievienojāmies. Krasts riktīgi akmeņains, nevis tā ka mazi akmeņi, bet tādi milzīgi, tonnu laikam viens varētu svērt :D un tā vissa apakša. Riktīgi slidens un straume :D Bet nu dabūjām izpeldēties, tad devāmies apskatīt dabas parku. Praktiski viss dabas parks balstās uz ūdenskrituma, viņš ir nenormāli plats un īstenībā pamatīgi garš - sastāv itkā no vairākām daļām - tā diezgan interesanti. Lēnām velkoties sanāk ka ūdenskritumu apgājām no vieniem sāniem caur augšu caur tiltiņu uz otriem sāniem. Dabas parkā mitinās 19 čūsku paveidi. 1 arī sanāca ieraudzīt. Ļoti dzidrs ūdens, un kas pats interesantākais - riktīgais saldūdens. Ļoti daudz un lielas zivis. Nu un tad lēnā garā devāmies atpakaļ uz kuģa ieturēt Lunchu. Biļete bez Lunch bija 20 LS, ar lunch 25 Ls. Tas sanāk, ka pa 5 ls varēja paēst pusdienas uz kuģa. Bet dzērienā var izvēlēties, vai nu sulu, vai minīti, vai limonādi un arī aliņu. Aliņš uz kuģa maksāja 2 ls - lētāk nekā Vecrīgā, bet pusdienās viņš bija iekļauts jau :D Ļoti ātri atnesa otro ēdienu - milzīgs vistas gabals un kāpostu salāti. Bija arī otra izvēle - vistas vietā zivs un zivi pasniedza ļoti interesanti - ar visu galvu un asti - tā ļoti smuki noformēts viss. Paēdām, laiks tauvoties nost. Čaļi nosien virves, kuģis pamazām sāk braukt, un vienu virvi nevarēja čalis atsiet. Skrēja pēc naža un pārgrieza viņu :D Atpakaļceļā vietu ieņēmām apakšā, jo augšā bija karsts. Bet turpceļu gan sēdējām augšā, baudījām skatus :D Beigās apnika sēdēt apakšā, un devāmies uz kuģa priekšu, tur vismaz vējš. Nu un tad 2 stundas laidām atpakaļ līdz Vodices centram. Jau turpceļā pamanījām dīvainu čali - pilnīgi viens, tādā ļoti dīvainā paskatā un ar ļoti dīvainu uzvedību. Nu un tad kā jau vienmēr sākās prikoli. Galu galā beidzās ar to ka atpakaļceļā mēs vienkāŗši stundu skaļi rēcām par visādām stulbībām un visvairāk par to čali, ko Mārtiņš iesauca par DUPELLI, jo čalis gulēja uz klāja ar pakaļu uz augšu un ļoti dīvainā pozā :D ..Nu un tad kad tuvojāmies centram zvanījām Edžam, lai brauc mums pakaļ. Pietauvojāmies un ceļa malā mūs jau gaidīja Volvo. Šodien padomos ir aiziet uz klubu - Baloo, kur jau iepriekš bijām, kā nekā pēdējā diena Horvātijā + šodien tak ir 5diena - jābūt tusam visā Vodicē. Atradām klubu, šeit baigi populārs - uzstājas tādi kā Tiesto un visi pārējie, bet viņš vaļā ir tikai no 20. jūlija un tikai uz 3 nedeļām, takšto tur mēs v proļote, kak muhi v samaļoķe :D Tagad kā sarunāts mēs ķipa guļam, lai varētu vakarā patusēt normāli, jo nogurām pa dienu, bet redz, ka es neguļu - jau dzeru kokču - sildos vakaram, laikam jāiet līdz veikalam būs vēl visītim pakaļ. Tā kā vakar jau nobūkojām viesnīcu Budapeštā uz 2 naktīm, tad rīt vakarā jau plānos tusēt kautkur Budapeštas centrā. Un 1dien ir doma palikt Varšavā. Un liela daļa ar ko no LV kontaktējos čīkst par karstumu LV - +28 grādi. Mums te +35 grādi un viss ir labi :D Nezinu kā jums tur, bet mums te ir kruta. Nu šodienai pagaidām viss, šīs dienas nobeigums būs rīt vakarā kopā ar rītdienas stāstu ;) Alore !!!