Roadtrip day 6

Tātad šorīt pamodos no kautkādas skaņas, ka kāds šiferējas (bet tā klusi un uzmanīgi) pa virtuvi. Tā kā es guļu viesistabā, jo tur ir kondiška, un viesistaba ir apvienota ar virtuvi - studio tipa dzīvoklis, tad pacēlu galvu un ieraudzīju Mārtiņu dzerot tēju un gatavojot brokastis. Laipni palūdzu, lai man ar kko uztaisa . Pasēdējām, pabrokastojām, izdomājām, ka veselīgi būtu pēc brokastīm aizlaist izpeldēties. Pludmalē pus stundu pļunčājoties pa jūru pamētājām bumbu - laba rīta aerobika :D .. Devāmies atpakaļ uz mūsu mītni, izdomājām, ka dosimies uz Tūristu Infocentru, jo vakar netā atradām ekskursiju uz KRKA nacionālo dabas parku ar kuģīti no Vodices, bet tā kā šī dabas parka oficiālo mājas lapu izveidoja kāds nevisai apdāvināts ar smadzenēm cilvēks, tad tur pilnīgi neko nevarēja saprast. Aizlaidām un infocentru, tur mums normāli visu paskaidroja, un izdomājām, ka brauksim rīt. Pie infocentra izdomājām, ja jau mēs esam ar riteņiem, tad vajag aizbraukt vēl tālāk - apskatīties, kur ir LIDL lielveikals (kā jau pieminēju - samērā lēts), jo netā atradām, ka Vodicē tāds arī ir. Aizlaidām līdz Lidlam. Mārtiņš iepirka sev 2 Sunrise kokčus, man gan tās pudeles bija besis vest ar riteni, un pārkāpjot tam, ka viņi ir nēnormāli garšīgi, es tomēr viņus nepirku. Braucot no Lidla sanāca neliels accident :D Mēs braucām pa šoseju, un asfalta kārta ir kādi 50 cm, un es braucot pa priekšu ieraudzīju tādu, kā ceļa sašaurinājumu, bet protams, Mārtiņš braucot aiz manis to nemanīja. Es pēdējā brīdī nogriezos, bet Mārtiņš, skaitot putnus debesīs, un sapņojot kā viņš baudīs Sunrise garšu gandrīz nolikās no kraujas. Pēcāk teica, ka es šo esmu mēģinājis nogalināt :D:D :D Bet nekas traks nenotika, tikai mazliet no riteņa nolikās un sadauzīja pirkstu, ko pēc tam ar Rakiu dezinficēja :D Atbraucām uz mājām un ieraudzījām ārā Edžu ar Renāti, un tikai tad atcerējāmies, ka mēs tak bijām savākuši atslēgas, kamēr šamie gulēja. Šie laida uz pilsētu pakaļ suvenīriem nu un mēs izdomājām pieslēgties. Aizbraucām uz Vodices tādu kā nelielu tirdziņu pakaļ suvenīriem - es piepirku vēl pāris klāt, ja nu kas, infocentrā nopirkām biļetes uz to rītdienas tripu ar kuģi. Kad visas lietas padarītas, un katrs iepirka, ko šim vajadzēja, tad izdomājām ar auto aizlaist līdz Lidlam, lai iepirktu paiku, ko vēlāk kā jau ierasts pagatavot. Mums te tā sanāk kautkā ēst - starp pusdienām un vakariņām - ap kādiem 16:00, tādējādi sanāk, ka paēdam brokastīs un pa dienu vienreiz - tas arī viss. Lidlā iepirkām gaļu un kasti (24 pudeles) ar Sunrise kokčikiem. Devāmies mājup, un sākām ar Mārtiņu gatavot. Šoreiz es biju atbildīgs par gaļu, Mārtiņš par kartupeļiem, protams viens otram piepalīdzot :D Galu galā visa mūsu četrotne - ādamsonu ģimenīte, kopistiski paēdām pat nezinu kā to nosaukt - ne pusdienas / ne vakariņas, bet starpā :D . Bija ļoti garšīgi, pašiem garšoja un pārējiem arī. Jau 2. dienu aizmirstu ierakstīt, ka man ir sava istaba šeit, bet tur es esmu uzturējies tikai pa visām šim 4 dienām labi ja kādas 20 minūtes - tīri tā - paņemt kko, pārģērbties :D Un pat čemodāns nav praktiski izkrāmēts. Džinas, jakas un viss pārējais ir lieks :D .. Pēc vakariņām aizlaidām līdz pludmalei papeldēties, pavingrot :D Pagulēju uz jūras virsmas mazliet :D Izdomājām, ka šodien tāds čill-out vakars jāuztaisa tepat apartamentos uz terases. Nu tad gandrīz visu kasti ar kokčiem piebeidzām apsriežot dažādus svarīgus un ne tik svarīgus jautājumus. Galvenais, ka nobūkojām viesnīcu Budapeštas centrā uz 2 naktīm, lai var atpakaļceļā patusēt ar mazliet. Sanāk braukt ap 650 km pirmo dienu - 6dien. 6dien vakarā jau būsim Budapeštas centrā, dosimies ar Mārtiņu tusēt. Protams prioritātes viesnīcu izvēlē bija cena, galvenais bij, lai atrodās centrā - lai varam ballēties, nu un protams parking for VOLVO, jo visām viesnīcām ap 15 eiro pa diennakti parkings, a šeit atradām bezmaksas parkingu, iekļautu numura cenā. Numurs bez brokastīm - studio tips - arī neliela virtuve. Kā jau ar Mārtiņu paspējām sasmelties pavārmākslu te pie mums Vodicē, arī tur varēsim kko uzmeistarot, ja nu galīgs gaļaks alternatvīva vienmēr atradīsies - aiziet kkur paēst. Tā vot mums gāja šodien. Morāli noskaņoti rītdienas ekskursijai pa dabas parku. Tapēc šodien arī ap kādiem 01:00 iesim gulēt, rīt 07:00 jāceļas, man vēl jāapmaina mazliet valūtas, jo viss jau ir iztērēts :D Vēl aizmirsu piebilst, ka saule te riet nēnormāli ātri. Kamēr Mārtiņš mani foķēja, vienu bildi skatījās un fokusēja otru, tikmēr jau saule norietēja. Nepagāja pilna minūte. Un vēl pielikumā viena bilde, kā vakar dzērām Rakiu un šodienas pavārmāksla ..