Roadtrip day 5 part2

Tātad kā jau bija plānots šodien aizlaidām līdz Splitai. 90 km no mūsu Vodices. Kārtējo reizi pasaku - TOMTOM var iet uz toleti, jo atkal mūs gribēja ievest kautkādā pakaļā. Jau braucot pa ceļam pavērsās skaisti skati - riktīgi līkumaini kalnu ceļi, un skats no augšas uz pilsētu - bildēs var redzēt. Apstājāmies, safoķējāmies. Iebraucām Splitā, nolikām auto un devāmies pablandīties pa pilsētas centru. Kruta pilsētiņa ar daudzām mazām tūristu ieliņām. Daudz suvenīru, vienīgi visur kur ej garām jau no būdiņām bļauj, sveicina, grib lai kko nopērc - protams saprotu, bet viņi ir PĀRĀK uzbāzīgi. Edzis ar Renāti devās pusdienot, mēs ar Mārtiņu devāmies blandīties pa tirdziņu. Uz katra stūra suvenīri, vienīgi atšķiras cenas. Galu galā iegājām vienā bodē, kur sapirkām nenormāli daudz suvenīrus, večiņa teica, ka parasti tik daudz nopērk pa visu dienu :D Bet ko lai dara, ja ir radu daudz :D .. Tad garām ejot vienā vietā ieraudzīju brilles, paprasīju cenu, viņa nosauca vienu, es teicu, ka nepirkšu, jo citur redzēju lētāk, nosaucu cenu, ko redzēju, un viņa uzreiz piekrita pārdot par to pašu cenu, tā nu es kļuvu par briļļu īpašnieku. Tad sakāpām auto un devāmies mājupceļā uz Vodici. Pa ceļam iebraucām Lidlā - lielveikals mūsu supernetto stilā ar salīdzinoši zemām cenām. Visvairāk pārsteidza atšķirība cenās gaļas produktiem. Pie mums Vodicē maksāja pus kilo 10 ls, tur pus kilo maksāja 2.20 ls, ir biš atšķirība, ne ? Tikai vairāk nekā 4x. :D Nu tad sapirkām paiku un ar pilnu Volvo bagažnieku devāmies uz mājām. Iebraucām mojkā Lukoil - automātiskā, bet čaļi pirms tam nopūš diskus ar ķīmiju un pēc mojkas noslauka auto - tas atšķirās no mūsu Luķa. Kamēr mazgājās auto aizmugurē sastājās vietējie zeņķi un lūkojās, laikam nav redzējuši LV numurus. Un vēl te katrā mojkā kamēr tu maksā, puikas tev nomazgā logus, tas tāds piemērs labs, no kā mācīties LV. Pa ceļam atkorķēju veikalā iepirktos kokčikus - SUNRISE, nopirku 3 dažādus ar dažādām garšām, visi nenormāli garšīgi, ja kādam sanāk kur redzēt - iesaku ! Un KETA paldies, par ieteikumu vispār kautkur aizbraukt, jo pēc ieteikuma aizbraukt uz Dubrovņikiem, mēs izsecinājām, ka biš pa tālu un izdomājām aizbraukt uz Splitu - ja ne tavs komentārs, moš arī nodeldētos atkal visu dienu tepat pa Vodici. Nu un kā jau KETA ieteica nopirkām Rakiu - vietējā kaņdža. Apstājāmies ceļa malā pie personīgās mājiņas, iznāca smaidīga ome, uzreiz pasauca uz pagrabu :D Pilns pagrams ar šo brīnumdzērienu, protams uzreiz iedeva notestēt. LABS likās, bet nu cik nu tā testēšana, ša ar džekiem litru iztestēsim, tad varēs spriest. Ja gļuki nerādīsies un nepalikšu zaļs, tad būs viss ok :D .. Iepirkām 5 litrus. Katram pa litram mājās un vienu šim vakaram. Un aizmirsu pastāstīt galveno. Kamēr Edža ar Renāti devās mainīt naudu, pagatavojām paiku - tā ļoti zolīdi un mājīgi, kā jau latvieši :D .. Es nezināju, ka es tik labi gatavoju :D:D :D .. Vēl šeit Marlboro cīgas ir garākas par fitra tiesu nekā Marļiks pie mums, a cena tāda paša. Nu tad, mani draugi, līdz vēlākam, rītdiena vēl nav izplānota, bet gan jau atradīsim ko darīt. Okey, es dodos testēt Rakiu, KETA par sekām būsi atbildīga Tu, jo Tu biji iniciatore šim pasākumam :D .. Līdz vēlākam !!! Nezinu kā jums tur Latvijā, bet mums te ir kruta ..