Roadtrip day 5

Labs rīts. Mums pa stundu atpakaļ laiks :). Tātad pamodāmies, paēdām brokastis. Ar visiem 35 grādiem te vakarā istabā salidoja odi un pa nakti tie parazīti mūs sakoda, viss niez :D (iespējams tas arī no sauļošanās, jo šodien nu jau visi esam sarkani). Tātad vakar atradām ar Mārtiņu Ferry Line VODICE-ŠIBENIK - ar kuģīti no mūsu pilsētas, iespējams, ka rīt mauksim līdz blakus pilsētai (60 km). Šodien laidīsim uz pilsētu, Edža grib nomazgāt savu VOLVO, jo pēc garā ceļa visa priekša ir vienos kukaiņos - Edža ir slepkava :D .. Un tas nozīmē, ka arī iepirksim kādus suvenīrus un arī būs beidzot bildes no pilsētas, savādāk secinājām, ka no Horvātijas mums bildes praktiski nav. Aizmirsu pastāstīt, ka ievācoties apartamentos, prasījām vai kāds no LV vispār ir pie viņiem iepriekš braucis, un saimnieks teica, ka mēs esam 1. Te, kā mēdz būt dažās valstīs, jānēsā līdzi pase visu laiku, bet saimnieks mums uztaisīja kautkādas lapelles, lai mēs neņemam līdzi pases, jo tās lapas viņas aizvieto. Smieklīgākais ir tas, ka tanīs lapās valsts rakstīta nevis Latvia, bet ESTONIA :D Uztaisīja mums par igauņiem, moš izskatījāmies lēni, nezinu :D:D Un vēl kāda atziņa. Ar Mārtiņu jau 3. vakaru tā zolīdi iedzeram kādu viskiju vai ko citu un nevienu rītu nav bijis necik slikti, pat nekādas sajūtas, ka vakar būtu dzēruši. Tas tikai parāda, ka uz LV dzen vienus sūdus. Es, cilvēks, kurš parasti no rīta pamostoties neko nevar ieēst, šeit varu mierīgi kā cilvēks ieēst brokastis. Šorīt gan gatavojām katrs sev brokastis, jo ēdām tā pa daļām, nevis visi kopā :D .. Nu ko, mēs lēnām taisamies un dodamies iekarot Vodices centru. Nezinu kā jums tur Latvijā, bet mums te ir kruta.