Roadtrip day 4

Nu šodiena tāda galīgi mierīga. Pamodāmies, paēdām "brokastsis" 12:00 :D un devāmies uz pludmali. Pusotru stundu patusējām pludmalē, tad atnācām uz hoteli, ieskrējām dušā, jo pēc jūras viss ir vienā sālī. Paņēmām savā hotelī ričukus un laidām uz veici - 10 minūšu brauciens. Sapirkām paiku, lai pagatavotu pusdienas 17:00 :D (viss ar tādu nelielu nobīdi). Mārtiņš bija atbildīgs par gatavošanu un viņam arī izdevās. Beidzot esmu sapratis, ka mazliet iedegu, jo beidzot pleci sarkani :D Sēžu dzeru, kafiju, plānojam kā lai šodien pavada laiku, paši nevaram saprast ko gribam, bet vakars vēl tālu, līdz tam izdomāsim, 100% kautkur aiziesim ;) Un viena no atziņām, jeb arī kļūdām un padomiem ! JA BRAUCAT UZ HORVĀTIJU JŪLIJA MĒNESĪ - NEKĀDĀ GADĪJUMĀ NEŅEMIET DŽINAS, VAI GARĀS BIKSES - JO TE VIŅAS MAN VIENKĀRŠI MĒTĀJĀS SOMĀ. REĀLI VAR BRAUKT PAŅEMOT VAIRĀKUS PELDŠORTUS, T-KREKLUS (OBLIGĀTI AR ĪSĀM ROKĀM), NAUDU, PASI UN FOĶI. Pa dienu cilvēki visi staigā bez krekliem, arī es, jo negribās, lai ir traktorista iedegums. Vakar pa nakti ar Mārtiņu gājām no kluba ap plkst 03:00 šortos un t-kreklos un bija tieši laikā. Kā būs, kas jauns un interesants stāstāms došu ziņu. CIAO my friends !!!