Roadtrip day 2,3

Sorry par kavēšanos - bija doma katru dienu iepostot, kā mums te gāja, bet nebija spēka un laika. 2 dienu laikā esam tikuši no punkta A līdz punktam B - var apskatīties titulbildē. Tātad 2.diena pamodāmies no rīta, sakravājām mantas un devāmies prom. Pirmajā dienā aizmirsu pastāstīt, ka nevarēju aizmigt, jo nebija kondiškas, tapēc līdz plkst 03:00 nācās dzert aliņus un skatīties filmas. Iebraucām benzīntankā, apēdām brokastis un turpinājām ceļu. Pus ceļu atkal nogulēju - bija nenormāls besis. 2.dienā paspējām pabūt Polijā, Čehijā, Austrijā un Slovēnijā. Nomaucām 850 km, kā arī bija plānots. Uzbraucot uz katra bāņa pirkām vinjeti un iztērējām 65 eiro tiekot līdz Horvātijai.Swedbankai tāds plus, ka maksājot Polijā ar karti, terminālā parāda summu latos, nav jāčakarē prāts ar pārrēķiniem. Secinājums pa šīm 3 dienām tāds, ka TOMTOM navigācija reāli var iet dirst un diezgan pamatīgi. Rāda ceļu caur ceļiem, kuri vēl nav uzbūvēti, ceļus aplinkus un visādu fufeli, kaut arī pirms brauciena samaksājām 50 LS par visu karšu atjaunošanu. Polijā vispār neviens angliski nerunā, tu viņam kko angliski, viņš pofigā mauc savā valodā. Čehijā , jau pie Austrijas robežas iebraucām paēst pusdienas, itkā krutā, glaunā restorānā. Apsēžoties pie galdiņa pienāca dāma, kuru beigās iesaucām par piranju viņas smieklu dēļ :D Karoče galvenā doma tur, ka vispār angliski neko nerubī pat jaunās meitenes. Beigu beigās pa visu restorānu atrada vienu veci, apmēram 40 gadu vecumā, kurš rubī angliski. Pasūtījām 2.ēdienu, kurš nebija īpaši garšīgs, un katrs samaksājām ap 10 eiro. Vēl humors tāds, ka pasūtot Coca-Cola tev atnes Cofcola - kautkāda vietējā parodija, ķipa kā mūsu "garšīgā" fantastika kola. Starp Čehiju un Austriju - neitrālajā zonā baigi lēti viss Alco - JimBim 2 litri maksāja apmēram 25 eiro, šokolāde Milka 70 eiro centi utt. Austrijā viss ir nenormāli dārgi, tā tikai ātri izskrējām visai valstij cauri. Iebraucām benzīntankā nopirkt līdzekli auto stiklam pret kukaiņiem - par to sūdu samaksājām 10 eiro, bet labs :D .. Par Austriju galvenie iespaidi - skaista daba, braucot caur visām lielajām pilsētām ir pa virsu uzcelta auto maģistrāle, un tev reāli nav jāstāv pilsētas sastrēgumos, bet tu vari izbraukt visai pilsētai caur augšu. Slovēnijā iebraucām, aizbraucām līdz Mariborai un izdomājām tur arī palikt, jo uz pēdējo dienu atlika vien 400 km. Izbraukājām praktiski visu Mariboru, meklējām ko salīdzinoši lēti, jo nebij jāpaliek ilgi, tikai jāpārnakšņo. Ar Mārtiņu izvandījāmies pa pilsētu aptuveni 2 stundas staigājot un meklējot viesnīcas un jautājot cenas, jo ļoti daudz no ceļiem ir paredzēti tikai gājējiem. Vienā tiešām glaunā viesnīcā mums gribēja ierubīt 160 eiro, beigās jau bija gatavi atdot pa 90 eiro, laikam baigi gribēja ietirgot numuriņus. Beigās palikām tādā nelielā viesnīcā - Tabor, samaksājām par 2vietīgu numuriņu 70 eiro - iekļautas brokastis un parking. Nu un nākamajā rītā izmaucām caur Slovēniju. Takā Horvātija nav Eiropas Savienībā, bet tikai Euro zonā, domājām, ka uz robežas būs jāstāv 2 stundas. Reāli viņiem viss ir kruta pārdomāts - piebraucām un pēc 3 minūtēm jau bijām Horvātijā - pastījās pases un pateica - Laimīgu ceļu, kā nekā mēs esam tūristi un vedam valstī iekšā piķi. Nu un tad ievācāmies savos apartamentos Vodicē. Glauna, svaigi uzcelta māja, foršs saimnieks, viss kruta. Izpeldējāmies jūrā, apstījāmies ar riteņiem pilsētas centru, vakarā iedzērām un ar Mārtiņu devāmies uz Baloo club. Tā ir kā terase 5 metri no jūras, ar foršu mūziku. Specifika visās šajās valstīs tāda, ka paņemot dzērienu tev uzreiz ir jāmaksā, nevis galā rēķinu, laikam daudzi mukuši nemaksājuši. Uz ielām stāv mašīnas ar atvērtiem logiem, neviens iekšā tur nelien, viss čotka. Karoče ārā ir 35 grādi, laidīsim uz jūru, kur var nepeldēt, bet vienkārši gulēt un viņa tevi tur virs ūdens. Nezinu kā jums tur Latvijā, bet mums te ir kruta :D Šodien vakarā būs jaunumi. :D Kā vienmēr bildes pielikumā