Pārmaiņas !

... Huh ,cik gan interesanti ,ka visa mana iedzīve salien trīs lielos miskastes maisos un pāris smagās somās ..Protams neaizmirsīšu paņemt līdzi arī savus mīļos ,pūkainos lāčus ,zaķus un kaķus :D ..Šķiet tikko mainīju mājas un nu atkal ,bet pārmaiņās esot uz labu ;) .. Ne tas vien ,šogad Jāņus pavadīju ne savā miestiņā ,ne ar saviem tuvajiem draugiem ,pavisam nezināmā vietā ,, Ļoti pārsteigta jutos par vietu ,kurā atrados - Daugavpils . Pēdējo reizi šeit biju 2006.gadā ,tad viss šķita mazliet citādāk . Daudziem man pazīstamiem cilvēkiem dīvaini uzskati -- Daugavpils ir krimināla vieta ,tur nav nekā skaista ,un cilvēki vispār nesakarīgi .. Tā nebūt nav.. Jau iebraucot Daugavpilī kā maza meitene visu laiku skandināju --vaauuuuuu ,cik skaisti ,kamēr blakus sēdošais vietējais iedzīvotājs noteica --nu jā ,nekas īpašs ..Es tikai spēju priecāties par skaistajām ainavām un vēl tie interesanti vietu nosaukumi ,traks var palikt .. Pat cietumu ēka šoreiz man neizraisīja bailes ,bet savādu interesi .. Kad draugiem teicu ,ka pavadīšu šos svētkus Daugavpilī ,visi teica-- āā ,tad jau Tu Jāņus nesvinēsi ,muļķības .. Tradīcijas ne ar ko neatšķiras un man bija brīnišķīgi Jāņi ar uguntiņu ,sieru ,alu un ļoti jauku kompāniju .. Nesatiku nevienu nelaipnu cilvēku ,neredzēju nekādu netīrību ,tiešam ļoti skaista pilsēta ... Un tas cietoksnis ,,,rrrr ,tāds bailīgs ,bet noteikti ir vērts to redzēt šobrīd ,kamēr vēl nav veikti restaurācijas darbi ,nebūs vairs tā sajūta ........ Visas manas negācijas par šo pilsētu ir sabrukušas kopš pēdējā brauciena .. Katrā pilsētā ir rajoni ,kuri tādi baisaki ,gan jau arī Daugavpilī ,bet tas nenozīmē ,ka visa pilsēta ir jānoraksta ,zinu ,kur Rīgā tusiņa labāk nerādīties un kur Ventspilī tumsiņa labāk nerādīt savu purniņu :D .. Tagad pēc vietējo teiktā ,zinu arī ,kur Daugavpilī naksniņā degunu nebāzt .. :D :D ... Laikam jau to burvību piedod tas ,ka tie skaistie ezeri ,upītes .Bet ikvienam ,kurš atbrauc uz manu mīļo Ventspili ir pretējs efekts -- mm jūra ,un tad es teikšu-- nu jā ,a kas? :) .. Latvija ir manas mājas ar ļoti skaistām pilsētām un Daugavpils ir viena no tām ,pavisam noteikti ,,, :)