Jāņunakts dāvana Polijā.

Esam Polijā- Rzeszow- pilsēta no 1354.gada, bet jauna un friša.Bet nu paņemsim līgo dienu no sākuma. No rīta Budapeštā pamodāmies, faktiski uzslējāmies nomocīti pie +30 grādu mazgulēšanas, jo numurā nebija kondicioniera, atvērtie logi tikai vēl vairāk sasildīja, toties esam centrā, bet "tikai" pa 101 eiro par nakti ar plānplānītiņām brokastiņām.Iepriekšējā vakarā ieradāmies 19:30. Zinu to precīzi tāpēc, ka tikai iegājām viesnīcā izostīt situāciju, bet kad atgriezos, aiz stikla tīrītāja logā bija policijas paziņojums par 50ls mūsu naudā, sods par nenopirkto stāvvietas biļeti. Bet obidno bija tas, ka palikusi vairs tikai pusstunda . Tā kā, tautieši, Rīgā nepīkstiet par kaut kādiem 10 vai 15 lašiem soda naudas! Apstaigājām Budu un Peštu, un vienā ieliņā, kurā tikai āra kafeinīcas, pasēdējām, kamēr visi fanoja gan par vāciešiem, gan par grieķiem. Domāju tusiņš ies cauru nakti, bet nē- plkst.23-os kā filmas beigās parādās "The end" vai "Koņec", tā te visi pazuda un izgaisa.Dodamies tālāk uz Egeru. Pilsēta ar savu šarmu, bet ja jūs gribat kaut ko uzzināt vairāk, vai pakomunicēt- lūdzu apgūstat ungāru valodu. Neder ne angļu, ne vācu, arī žesti nenostrādās, jo viņi tev atbildēs ar balsi- ungāriski. Te es nerunāju par viesnīcām un īpaši par informācijas birojiem. Tur viss tip-top. Es par tautu.Jā, iebraucam Egerā tai slavenajā vietā, kur tirgo un garšo vīnus. Tur gan ar žestiem labi var saprasties, jo iedzeršanas apzīmējums ar pirkstiem laikam visā pasaulē vienāds. Divi litri maksā 1000 forinti- nepilni trīs lati. To salej no mucām plastmasas pudelēs. Tagad dodamies uz mājas pusi- brauksim cik ilgi varēs. Pēdējā Ungārijas pilsētā pirms Slovākijas pāris stundas dažādiem šopingiem. Kādā Slovākijas ciemā vajadzēja apstāties, jo ceļu šķērsoja kāzu procesija ar muzikantiem pa priekšu un jaunajam pārim sekoja, laikam viss ciems.Un tā nonācām pēc 400km Polijas pilsētā Rzeszow līgo vakarā 22-os pēc Latvijas laika. Nogurums un kreņķis, ka nevaram atrast viesnīcu. Un te pēkšņi ieraugam it kā nelielu hoteli. Jautājam vai kāda istabiņa ir. Ir. Vairāk neko- ņemam. Cik maksā. Atbild: 149.- Brokastis, wi-fi, nu visas ekstras, skaidrs eiro cena. Nē, saka, zlotos. Noskurinamies kā karstā ungāru sapnī, nevar būt. Rēķinām piecas reizes. Sanāk 26.-lati. No rīta vēl lielāks pārsteigums pie brokastīm. Zviedru galds pa pilnu programmu ar siltajiem ēdieniem un vēl stāv meitene, kas cep omleti uz pieprasījumu. Tas jau viss nebūtu brīnums, bet par astoņiem latiem no cilvēka! Un numurs arī plašs. Trīs zvaigžņu viesnīca ICAM HOUSE. Nospriedām, ka šamējie spiež uz ceturto, bet pēc Latvijas standartiem te varētu būt visas cik vien var iedot, bet diez vai tiktu pie tāda komforta.Un tā nolēmām vēl te pavadīt jāņu dienu, jo spīd koša saule un taisās būt pāri +25. Ir peldvietas un šopingvietas. Tāds patīkams pārsteigums sanāca uz jāņiem kā kompensācija prombūtnei no Latvijas.Jā, viss, ko varu ieteikt, ja noder ir www.icamhouse.pl